• Home
  • V1
  • Columns
  • 2014 Fashion Symposium sponsor Bugaboo aan het woord

2014 Fashion Symposium sponsor Bugaboo aan het woord

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Columns

De Nederlandse design multi-national Bugaboo zette in 1999 de industrie op z’n kop

De Nederlandse design multi-national Bugaboo zette in 1999 de industrie op z’n kop met de eerste modulaire kinderwagen. Bugaboo is daarnaast wereldwijd bekend om haar spraakmakende en succesvolle samenwerkingen. Dutch Fashion Foundation, initiatiefnemer van het 2014 FASHION SYMPOSIUM, stond aan de wieg van deze opvallend creatieve ‘collabs’. Madeleen Klaasen, marketing directeur van Bugaboo: “Zij zagen in onze kinderwagens een reizend medium met een creatief statement. Bas Kosters was de eerste die zijn visie op onze producten losliet en deed dat met volle verve. Het was een wereldwijd succes en nog steeds is Bas een vriend van de Bugaboo familie. Wij houden van avonturen, vandaar dat wij dit symposium sponsoren.”

Madeleen Klaasen is een van de sprekers op het 2014 FASHION SYMPOSIUM, 4 december a.s. in UnderCurrent in Amsterdam Noord, een broodnodig moment voor reflectie voor de modediscipline. Zij zal er haar visie presenteren met als titel ‘Be inventive & Be creative’: “We zien de manier van zakendoen in toenemende mate hybride worden. Het is geen strak georganiseerd systeempje van aaneensluitende vakjes om af te tikken, maar meer een weefsel van ideeën gemixt met mooie kansen die zich voordoen.” Max Barenburg, hoofd design en oprichter van Bugaboo, voegt daaraan toe: “Inventief zijn betekent dat je een nieuwe en onverwachte route kiest. Zelfs wanneer men het nog niet helemaal begrijpt zul je trouw moeten blijven aan je concept.”

www.dutchfashionsymposium.com

www.bugaboo.com