• Home
  • V1
  • Columns
  • Hunkemöller lanceert glossy

Hunkemöller lanceert glossy

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Lingerieketen Hunkemöller heeft een eigen glossy in het leven geroepen. 'Fabulous' is een fashion- en lifestylemagazine met interviews, reportages, trends,

beroemdheden en natuurlijk de presentatie van de nieuwste collecties van Hunkemöller zelf. Het tijdschrift, dat exclusief voor de MemberCard-houders van Hunkemöller wordt gemaakt in een oplage van driehonderdduizend, zal vier keer per jaar naar de leden toegestuurd worden. Fabulous is in eerste instantie uitgebracht voor de Nederlandse markt. Bij succes wordt gekeken naar een eventuele internationale verspreiding. De glossy is niet te koop. Hunkemöller, opgericht in 1886, is onderdeel van Maxeda, de grootste non-foodketen van Nederland. Hunkemöller heeft circa 2.600 medewerkers en vierhonderd winkels in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Saoedi-Arabië, Egypte, Turkije, Spanje, Aruba, Curaçao en Polen. Hunkemöller is een van de grootste lingeriespeciaalzaken in Europa en marktleider in de Benelux-landen en Duitsland.


Hunkemoller