• Home
  • V1
  • Columns
  • Innovatie bij Hunkemöller

Innovatie bij Hunkemöller

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Hunkemöller vernieuwt haar website: er is een nieuw reserveringssysteem

gelanceerd en klanten kunnen punten sparen waarmee ze nieuwe aankopen kunnen doen. Het bedrijf wil hiermee de klantenservice verbeteren en meer omzet maken.

Met het reserveringssysteem click en connect reserveert de klant op de website een product. Vervolgens wordt dit product in de winkel apart gelegd en kan het daar gepast worden. Het doel van dit nieuwe systeem is klanten die geen zin hebben in de ongemakken van online shoppen het gemakkelijker te maken naar de winkel te komen, om daar hun aankopen te doen.

De spaarpunten, die ‘passion points’ worden genoemd, kan de klant sparen door producten te kopen. Met bijvoorbeeld vijfhonderd punten is er een bedrag van vijf euro gespaard. Vervolgens kunnen hiermee producten worden gekocht. Ook kunnen punten worden gespaard door een recensie te schrijven over de producten in de webshop. Voor Hunkemöller heeft dit als voordeel dat het toegankelijker wordt om online te kopen omdat de voor- en nadelen van een product erbij staan op de site.

Naast deze nieuwe services heeft het bedrijf ook een internationale webshop gelanceerd. De internationale webshop maakt deel uit van de internationalisering waar Hunkemöller mee bezig is. Er zijn vijfhonderd winkels verspreid over zeventien landen in de wereld, in veertien landen wordt vanaf nu ook bezorgd.

Hunkemoller