De nieuwe webshop die Coolcat vorige week

heeft geopend, is volgens het bedrijf nu al één van de meest populaire filialen van de modeketen. “Onze klanten zijn jongens en meiden die continu online zijn en bijzonder actief zijn op social media. Met de webshop zoeken we ze op waar ze zich bevinden," zo schrijft de modeketen in een persbericht.

De nieuwe webshop, die vorige week online ging, ligt qua uitstraling in het verlengde van de fysieke winkels. Ook in de webwinkel is het de bedoeling dat consumenten zich in een 'hotte club' wanen.

Ook een betere combinatie van bricks en clicks was een reden om de webshop te vernieuwen. Extra kosten voor de klant worden zo veel mogelijk vermeden, omdat de jonge Coolcat consument - tussen de zes en achttien jaar - volgens de keten erg prijsgevoelig is. Het afhalen van bestellingen in de winkels is daarom gratis.

Coolcat werd zo'n dertig jaar geleden opgericht door Roland Kahn. Momenteel zijn er meer dan honderddertig winkels in Nederland, België, Frankrijk en Luxemburg. Volgens het bedrijf gaan er maandelijks ruim een miljoen 'stoere, sexy en eigenzinnige' mode-items over de toonbank. De collectie is grotendeels van eigen ontwerp.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN