• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • NZA New Zealand Auckland in volgende fase

NZA New Zealand Auckland in volgende fase

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Retail

Tijdens de Bread & Butter, enkele weken geleden, hebben veel bezoekers al kennis kunnen maken

met het complete lifestyle concept van NZA.

Zoals bekend heeft het merk de afgelopen tweeënhalf jaar een stormachtige groei doorgemaakt met de mannencollectie. Inmiddels wordt de collectie verkocht in winkels over heel Europa en het eind is nog niet in zicht. Nu is tijd om de NZA damescollectie goed in de markt te zetten.

Het dames design team is uitgebreid en dat heeft geresulteerd in een zeer volwassen totaalbeeld.De reacties van zowel individuele retailers als internationale ketens zijn veelbelovend.

Tijdens de modefabriek werd het euforische gevoel nog verder versterkt. NZA is onderweg naar de volgende fase om zich stevig te vestigen als International Lifestyle Brand. Een vliegende start is gemaakt met de NZA Junior collectie die tegelijkertijd in 12 landen gelanceerd wordt. Tijdens de Kleine Fabriek zijn een groot aantal Nederlands winkeliers ingestapt met de Junior lijn voor kids van 6 tot 16 jaar.

Auckland XTRM heeft een meer op sportswear georiënteerd beeld met veel mooie details en technische invloeden. De look van Auckland XTRM is clean en crispy met felle kleuren waarmee het zich duidelijk onderscheidt van NZA. De inspiratie voor de collectie komt van extreme sports als Catamaran Sailing en Heli Skiing, twee sporten die hoog op de favorieten lijst in Nieuw Zeeland staan. Naast modewinkels is Auckland XTRM zeer geschikt voor de betere sportzaken.

Alle showrooms over Europa zijn volledig up to date met de laatste nieuwe shop in shop concepten voor NZA, Junior en Auckland XTRM.

Voor alle segmenten zijn er margemogelijkheden tot 3,0.

Info www.rnza.com


NZA New Zealand Auckland