• Home
  • V1
  • Columns
  • Otto kijkt verder met niche-websites

Otto kijkt verder met niche-websites

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Het Duitse bedrijf Otto, vooral gespecialiseerd in

kleding en meubels die online of via een catalogus worden besteld, gaat verder kijken dan het huidige productaanbod. Volgens Twinkle Magazine experimenteert Otto met niche-websites op het gebied van skateboards en trendy woonartikelen.

Otto zou bezig zijn talrijke online nicheshops te openen, gespecialiseerd op één soort artikel. Longboard-rider.de en Trendartikel-onlineshop.de zijn de eerste voorbeelden.

Afgelopen zomer maakte postorderbedrijf Otto al bekend zich meer te willen profileren op webwinkelen. De komende tijd gaan zo'n vijfhonderd medewerkers zich bezighouden met de e- en m-commerce activiteiten. De fysieke catalogus zal minder aandacht krijgen, in online zal geïnvesteerd worden. In Nederland is de catalogus sinds eind vorig jaar afgeschaft.

Otto