• Home
  • V1
  • Columns
  • Wereldwijde strategie Levi's

Wereldwijde strategie Levi's

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Jeansmerk Levi's slaat een nieuwe weg in. Aan Drapersonline.com vertelde global chief marketing

officer Becca van Dyke dat de verschillen in aanpak tussen de Verenigde Staten, Europa en Azië zullen verdwijnen.

Levi's zal wereldwijd dezelfde strategie gaan volgen voor marketing en overal dezelfde collecties op de markt brengen. Hoe dit precies ingevuld gaat worden maakt het merk later bekend.

Afgelopen week werd bekend dat Levi's komt met een wereldwijde reclamecampagne, die vanaf augustus aan het publiek getoond wordt via Facebook en televisiereclames. Hierin staat het verbeteren van de wereld door jonge mensen centraal. Van Dyke: "Jongeren voelen dat dat hun verplichting en verantwoordelijkheid is."

In de herfst van 2012 zal Levi's wereldwijd een collectie lanceren. Toch geeft het merk aan nog steeds exclusieve collecties voor specifieke regio's te ontwikkelen.

Levi's