• Home
  • V1
  • Leads
  • Hunkemöller wint retailaward

Hunkemöller wint retailaward

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Leads

Lingerieketen Hunkemöller is de winnaar van de ING Retail Award in de categorie 'Best bricks & clicks'. De lingerieketen bleef daarbij BCC en Hema de baas. De prijs geldt als dé vakprijs voor mulichannel-ketens in Nederland.

In het juryrapport maakt de jury duidelijk vooral te spreken te zijn over de verzorging van site, de interactie met de doelgroep, het serviceniveau en integrale merkbeleving over alle mediatypenen. Vooral de devisie om de klant te kunnen en willen kennen doormiddel van kanaaloverstijgend CRM inzet noemt de jury ‘zeer sterk.'

“Hunkemöller laat duidelijk zien vergaand bezig te zijn met de integratie van bricks en de clicks in het geheel. De Clicks worden volwaardig geïntegreerd in de marktbenadering er is spraken van een duidelijke synergie tussen de diverse kanalen. De jury is van mening dat Hunkemöller de klant centraal stelt en met name haar CRM activiteiten kanaaloverstijgend inzet,” schrijft de jury.

Hunkemoller