Nieuwe plannen ‘Mode City' in Parijs
bezig met laden...
Ook nieuw is de indeling van de beurs: De ongeveer achthonderd aanwezige merken zijn onderverdeeld in vier duidelijke sectoren, te weten: Young Fashion, Designers, Cocooning en Essentials. "Vooral het aantal designerlabels is fors gegroeid," zegt Caroline Le Grelle, die verantwoordelijk is voor alle trendpresentaties op de beurs. Onder de nieuwe labels zijn het label van Viktor & Rolf en het merk Custo. Opvallende afwezige is het merk Aubade, dat vorige editie ook al verstek liet gaan: "Het merk kon zich niet vinden in de koers van de beurs," laat Le Grelle weten.
De beslissing om de met de beurs uit Lyon te vertrekken werd ingegeven door het afnemend aantal bezoekers. "Zowel bezoekers als exposanten hebben te kennen gegeven liever naar Parijs te komen," vertelt Wim Strijbosch van Eurovet. Met de aanwezigheid van de andere modebeurzen verwacht Eurovet dit jaar zo'n 22.000 bezoekers op de Mode City.