De uitstraling van Parijs, hoofdstad van de modewereld, werkt het hele jaar door, maar in het bijzonder tijdens de 25 beurzen op het gebied van mode en wonen, in september en januari. De salon du Prêt-à-porter Paris (PAPP) is ongetwijfeld de best bezochte beurs van al deze manifestaties.Afgelopen […]

Thomas Ulstrup, sinds zomer 2007 topman van het Deense kledinglabel InWear, heeft zijn taak neer moeten leggen. Het nieuws kwam voor de Deen zelf als een volkomen verrassing. "Ik voelde niets aankomen toen mij vorige week werd verteld dat ik niet langer managing directorvan InWear was."  […]

Bij zijn aankomst in Porte de Versailles gaat de uit Lyon afkomstige beurs de volgende uitdaging aan: het verbeteren van het aanbod aan zomerlingerie en beachwear. Met een wereldwijde reputatie als beursorganisator op het gebied van lingerie en vooral van badmode,die het bedrijf in meer dan 20 jaar […]

Alpargatas, het Braziliaanse moederbedrijf van Havaianas, opent een Europees kantoor. Dat maakte het bedrijf bekend tijdens de modebeurs Who's Next in Parijs. De opening van het Europese kantoor, dat is gehuisvest in Madrid, komt precies honderdéén jaar na de oprichting van het moederkantoorin […]

Tassenontwerpster Hester van Eeghen zit twintig jaar in het vak. Om dat te vieren is de tentoonstelling 'Een juweel van een tas' georganiseerd in het Tassenmuseum in Amsterdam. Te zien zijn 25 unieke exemplaren die speciaal voor de gelegenheid zijn gemaakten op 9 november as. geveild zullen worden bij […]

De negende editie van het Rotterdams festival De Wereld van Witte de With schenkt meer aandacht dan ooit aan de mode. "Net zoals voorgaande jaren hebben we de Modetent," vertelt Rinske Brand van de organisatie. In de Modetent, letterlijk een tent die een hele straat beslaat, krijgen zowelgevestigde […]

Het Franse luxegoederenconcern LVMH Moët Hennessy-Louis Vuitton heeft Phoebe Philo aangesteld als creatief directeur van Celine. Zij vervangt Ivana Omazic, die sinds 2005 verantwoordelijk was voor de collecties van het damesmodemerk.  Philo nam in 2001 het roer over van Stella McCartneybij […]

V&D wil weer de trots van Nederland worden. Om dat te bereiken ondergaat het 120-jaar oude warenhuis momenteel een metamorfose. Er kwam een nieuwe huisstijl, de winkels worden verbouwd, het assortiment onder handen genomen en afgelopen vrijdag ging de webshop online.De transformatie van V&D […]

Les Canaux de la Mode houdt op vijf november een tentoonstelling in Amsterdam van een serie unieke high fashion items die voortkomt uit de Nederlands-Franse samenwerking van ontwerpers en ambachtslieden. Les Canaux de la Mode is een samenwerkingsplatformvan Nederlandse modevormgevers en Franse couture […]

Piet Zoomers verandert zijn koers. Niet alleen heeft de keten sinds kort een nieuwe website, maar ook is er een nieuwe huisstijl ingevoerd en heeft de keten een nieuw magazine geïntroduceerd voor klanten. Verder komt er eind dit jaar een website bij. De koerswijziging van Piet Zoomersis ingegeven […]

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN