Wie in de jeanshandel de juiste merken wil kopen en verkopen was bij modebeurs Jam aan het goede adres. Meer dan 250 jeansmerken en 7200 bezoekers maakten de derde editie van Jam een succes. Tijdens deze editie, die werd gehouden op 13 en 14 juli in Keulen, was hetgoed zaken doen.   Zeven jaar […]

De winkels van Hoogenbosch hebben een gezamelijke webwinkel voor tassen geopend. Op de website 'ikzoekeentas.nl' die vanaf 14 juli online is, zijn de tassencollecties uit het assortiment van Manfield, Invito, Dolcis en Pro sport verkrijgbaar. Het totale aanbod bestaat uit ruim driehonderd tassen, met […]

Het economische klimaat in de Verenigde Staten heeft het Amerikaanse jeanslabel Levi's geen goed gedaan. Slechte verkoopcijfers en torenhoge kosten hebben in het tweede kwartaal, dat eindigde op 25 mei, gezorgd voor een dalen van de winst met 98,5 procent. De winst bedroegeen bedrag van $701.000 met […]

Het kleurrijke kledingmerk Custo Barcelona doet een nieuwe poging om terug te komen op de Noord-Europese markt. Daarom zijn er in Nederland, België, Duitsland en Engeland nieuwe agenten aangesteld. Tien jaar geleden werd het Spaanse label voor het eerst op de Nederlandsemarkt gebracht, maar na […]

Gewone sportwinkels zijn te veel gericht op mannen. Die gedachte moet de motivatie zijn geweest voor Perry Sport om een nieuw winkelconcept te ontwikkelen. De nieuwe formule heet Sport+eve en is alleen bedoeld voor vrouwen. In september gaan in Haarlem en Nijmegen  de eerste filialen open. De Sport+eve […]

In totaal 89.168 bezoekers vulden de paviljoenen van de New Order Bread & Butter Barcelona afgelopen week. Hoewel het aantal bezoekers van deze editie bleef steken onder de verwachte honderdduizend, en zelfs 2,5 procent minder bedroeg dan vorige zomer, toonde de organisatiezich zeer tevreden met […]

Mattijs van Bergen en Marcha Hüskes zijn de nieuwe deelnemers aan Prelude, het modeplatform van de Dutch Fashion Foundation en Mercedes-Benz. Daarmee is het aantal deelnemers uitgebreid tot vijf. Het aantal gasten is daarentegen teruggebracht tot in totaal vierhonderd. Dat de inmiddels traditionele […]

Het Centraal Museum in Utrecht organiseert dit najaar in samenwerking met Alexander van Slobbe diens jubileumtentoonstelling. Van Slobbes label Orson + Bodil bestaat twintig jaar. Het merk dat Van Slobbe in 1988 samen met Nannet van der Kleijn opzette luidde het begin in van een doorbraak van het Nederlandse […]

Een bezige bij, zo zou je Floris van Bommel (33) kunnen noemen. Hij is het creatieve brein van de schoenenfabriek van Van Bommel. Hij ontwerpt met zijn team de verschillende collecties en staat aan het hoofd van de communicatieafdeling. En nu is hij ook nog een samenwerking aangegaanmet het schoenen- […]

Het babykledingmerk 'Ducky Beau' is overgenomen. Oprichter John van den Herik heeft het merk deze maand verkocht aan een relatief onbekende naam binnen de modewereld: Yvonne Puts. Voor afnemers en medewerkers heeft de overname geen consequenties. Op het gebied  van inkoop en logistiek blijft de […]

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN