“Opticiens zijn onwijs goede, technische vakmensen, maar het zijn geen goede communicatoren,” zegt Dick van der Niet. De eigenaar van uitgeverij en consultancybedrijf voor zelfstandige opticiens Not just Vision - of zoals ze hem in de eyewearbranche noemen: god van de brillen – wil […]

“De FashionWeek is niet alleen een catwalk, het is veel meer dan dat.” Met deze woorden presenteerde eigenaar Bart Maussen het programma voor de 22e editie van de Mercedes-Benz Amsterdam Fashion Week. Zowel gevestigde namen als jonge ontwerpers zullen hun herfst-/wintercollectie 2016tijdens […]

Zie je wel, ik ben te plat voor een bh, denk ik als stylist Suzanne Hagen zegt dat de 3D-spiegel mijn bh-maat niet heeft kunnen opmeten. Ze lacht als ik die gedachte hardop uitspreek. Nee joh, ze heeft gewoon mijn lengte verkeerd ingevuld. "Vind je het erg om je schoenen uit te trekken?" Vijf […]

“Je moet kijken naar de toekomst. Over een lange tijd zal de bevolking voor 50 procent uit mensen boven de 50 jaar bestaan. Voor Hema betekent dit bijvoorbeeld dat er minder serviezen zullen worden verkocht. Hier moet je als ondernemer zeker rekening mee houden,” aldus Hema CEO Ronald vanZetten […]

Karmijn Kapitaal heeft een meerderheidsbelang genomen in het Nederlandse lederwarenbedrijf Fred de la Bretonière. Dat hebben de twee partijen dinsdagavond via een persbericht bekend gemaakt. Oprichter en naamgever Fred de la Bretonière, inmiddels 69 jaar, blijft als ontwerper aan het bedrijfverbonden. […]

De concurrentie voor de beste winkellocaties, de 'harde A1', is moordend. Uit een rapport van vastgoedadviseur DTZ Zadelhoff blijkt dat winkelstraten steeds internationaler worden. Nationale retailers kunnen de hoger wordende huren niet meer opbrengen. Vooral modeketens zijn bezig met een opmars. DTZ […]

Deze zomer was er pardoes een nieuwe concurrent voor Facebook, Twitter en Tumblr: Ello. Het reclamevrije sociale netwerk, gecreëerd door visual artists, kreeg een kapitaalinjectie van 5,5 miljoen euro. Miljoenen mensen staan inmiddels op de wachtlijst voor een account bij de Amerikaanse site.Ook […]

Hans Ubbink is nooit helemaal weggeweest. Na zijn aankondiging dat hij ging stoppen met zijn kledinglijn is hij alweer begonnen aan een nieuw project: een biologische lijn mannenondergoed voor supermarktketen Ekoplaza. “Ik leef redelijk biologisch en bewust. Dat heeft Ekoplaza ergens opgevangen.Zodoende […]

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN