• Home
  • V1
  • Columns
  • Rapid Opinion

Rapid Opinion

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

In april heeft Rapid Opinion haar website gelanceerd. De website is een do-it-yourself online

tool om marktonderzoek te doen. De website is gemaakt met als leidend motief: iedere gebruiker moet in staat zijn om een vragenlijst/enquête/marktonderzoek samen te stellen zonder het gebruik van ingewikkelde handleidingen. De website navigeert de gebruiker door het programma, waarbij de ene stap niet kan worden overgeslagen, alvorens naar de andere over te gaan. Drie eenvoudige navigatie tabs, Design, Collect, Analyse, leiden de gebruiker naar het uiteindelijke doel. Een – met een naar eigen bedrijf samengestelde look&feel – marktonderzoek.

Klanttevredenheid - Werknemerstevredenheid - SWOT-analyse – Net promotor score – Marktonderzoek Evenementenonderzoek – Training evaluatie – 360 Graden feedback – Exit interviews – Project evaluatie – Image onderzoek – Product test onderzoek – en vele andere onderzoeksmogelijkheden.....

De mogelijkheden voor het gebruiken van deze gemakkelijke online tool zijn legio en geschikt voor vrijwel ieder bedrijf of organisatie. Grootbedrijf, MKB, kleinbedrijf, eenmanszaken en ZZP’ers. Profit en non-profit. Verenigingen en stichtingen. Scholen en Universiteiten. Ziekenhuizen en zorginstellingen. Gemeenten en overheidsinstellingen. Iedere organisatie die waarde hecht aan vragen zoals: Wie, Wat, Waar, Waarom, Wanneer enz? - is een potentiële gebruiker voor Rapid Opinion.

Meten is weten. In deze tijd van ‘snelle’ communicatie kan een bericht of een tweet millioenen mensen bereiken over de gehele wereld. Positieve berichten maar ook negatieve. Het is dus van belang om te luisteren naar werknemers, consumenten en afnemers. Vroeger was een marktonderzoek een heel gedoe. Voor een groot onderzoek huurde je zelfs een extern bedrijf in. Dat is met Rapid Opinion verleden tijd.

Rapid Opinion is ontworpen door de ogen van de gebruiker. Een stap-voor-stap plan: snel, simpel en online. Iedereen kan het, design-collect-analyze:

  1. design een vragenlijst, of kies een bestaande template. Pas de template naar eigen wensen en smaak aan door keuzes of uploaden van eigen thema’s;
  2. collect opinies en antwoorden door de vragenlijst te linken (twitter, facebook, website) of te versturen aan aan je database email adressen;
  3. analyseer de antwoorden door een aantal rapport tools, deel opinies online of download de antwoorden in ieder format denkbaar
Check out Rapid Opinion en doe een free trial, 5 vragen aan 5 respondenten: www.rapidopinion.com.

Voor meer informatie:
Koert Klerk.
Rapid Opinion
Assum 16a,
1911 ML UITGEEST
e: koert.klerk@rapidopinion.com
t: +31 251-311413
Rapid Opinion