Artikelen door Partner
Coming Home to Confidence: DANTE6 SS26
Voor SS26 neemt DANTE6 de drager mee op reis in drie hoofdstukken, van sculpturale elegantie tot zachte, romantische expressie. Elke garderobe heeft een eigen, uitgesproken sfeer, maar samen vormen ze een krachtig, harmonieus geheel. De collectie draait om momenten die het hart sneller doen kloppen. Stukken met een eigen energie, ontworpen om...
ModePartner Contentbezig met laden...
Amsterdam Textile Show 2025: Keert terug met een groeiende opzet en een vernieuwde visie
Georganiseerd door Exponew, keert de Amsterdam Textile Show terug voor haar derde editie in RAI Amsterdam van 29 september tot 1 oktober 2025. Met een vernieuwde visie en een uitgebreidere opzet biedt de beurs professionals uit de sector een dynamisch platform met drie thematische segmenten onder één dak: Amsterdam Textile Show: Hier presenteren...
BeurzenPartner Contentbezig met laden...
DANTE6 viert 15-jarig jubileum met exclusieve Capsule Collection
DANTE6 viert haar 15-jarig jubileum tijdens Amsterdam Fashion Week in september. Tijdens Fashion Week lanceert het merk met Nederlandse roots een exclusieve 15th Anniversary Capsule Collection die vrouwelijkheid eert en krachtige femininiteit centraal stelt. Evelyne Kranendonk, oprichter & creatief directeur van DANTE6, zegt: "Het vieren van 15...
ModePartner Contentbezig met laden...
Hoe TCOG en Adyen fashion-retailers helpen groeien met slimme oplossingen
Door de snelle digitalisering van de modebranche neemt de behoefte toe aan naadloze betaaloplossingen die zowel online als in fysieke winkels vlekkeloos op elkaar aansluiten. Klanten verwachten gemak, snelheid en herkenning – of ze nu een blouse afrekenen via de webshop of een retour doen via de flagshipstore van een retailer. In dat speelveld...
BusinessPartner Contentbezig met laden...
Modint zet innovaties Nederlandse textielsector in de spotlights met nieuwe awards
In haar nieuwe koers zet Modint, de Nederlandse branchevereniging voor textiel, innovatie op één en introduceert daarmee twee nieuwe prijzen: de Modint Innovator Award en de New Talent Award. Hiermee krijgen innovaties in de gehele textielsector een podium en vervangt Modint na 40 jaar haar toonaangevende modeprijs, de Grand Seigneur. Deze...
BusinessPartner Contentbezig met laden...
FASHIONCLASH Festival 2025 – 17e editie op 14-16 november in Maastricht
Op diverse locaties in Maastricht biedt dit internationale en multidisciplinaire modefestival een podium aan een nieuwe generatie ontwerpers, kunstenaars en performers uit binnen- en buitenland. Tijdens dit driedaagse festival worden bezoekers ondergedompeld in een inspirerend programma vol performances, tentoonstellingen, films, workshops,...
BeurzenPartner Contentbezig met laden...
Mexx Spring Summer ‘26
Mexx staat voor een casual en moderne lifestyle. Having fun op een optimistische, ruimdenkende én inspirerende manier staat hierbij centraal. Voor mensen die, net als wij, alles uit het leven halen en liever écht zijn dan perfect. In 1986 voegde Rattan Chadha zijn mannenmerk Moustache en vrouwenmerk Emanuelle samen tot één merk. Beide merken...
ModePartner Contentbezig met laden...
VINGINO X QUINN’S INSTITUTE
VINGINO presenteert een exclusieve samenwerking met het Amsterdamse styling agency en creatief collectief QUINN’S INSTITUTE, bekend van hun werk voor toonaangevende artiesten, BN’ers, influencers en marketinguitingen. De capsulecollectie is een ode aan Quinn’s signature stijl, met iconische klassieke key pieces als bomber jackets, statement...
ModePartner Contentbezig met laden...
Een frisse blik op de toekomst van mode tijdens AMFI NEXT 2025
Op 3 juli werd het iconische gebouw van het Amsterdam Fashion Institute omgetoverd tot het decor van AMFI NEXT: hét event waar afstudeerders van de richtingen Fashion & Management, Fashion & Branding en Fashion & Design hun visie op de toekomst van mode presenteerden. In de expositie was inspirerend afstudeerwerk te zien én bezoekers konden...
ModePartner Contentbezig met laden...
Samen op koers: hoe sportmerk Rogelli met TCOG bouwt aan duurzame groei
In een tijd van digitale versnelling en veranderende klantbehoeften blijft Rogelli trouw aan zijn koers. Wat klein begon met een passie voor wielrennen, is uitgegroeid tot een internationale speler in fiets, hardloop- en triatlonkleding – mét de charme en nuchterheid van Brabant stevig in het DNA verankerd. “Wij zijn écht een familiebedrijf,”...
BusinessPartner Contentbezig met laden...