Artikelen door Partner
BESTSELLER ontmoet talent tijdens twee succesvolle dagen op de Carrièrebeurs
Tijdens de recente editie van de Carrièrebeurs heeft BESTSELLER zich van zijn meest dynamische kant laten zien. Twee intensieve beursdagen stonden volledig in het teken van kennismaken, inspireren en verbinden met nieuw talent voor zowel retail- als wholesale-functies. Credits: BESTSELLER BESTSELLER werknemers van de toekomst Het team van...
BeurzenPartner Content17 apr 2025
Webinar Sustainability: No Filter
Sustainability: No Filter April 17 · 11am EDT (4pm BST) Why Recycling Won’t Save Us It’s time to step into a new era of sustainability. Join us on April 17 as we launch our brand new webinar series - Sustainability: No Filter - a no-holds-barred look at the industry’s sustainable silver bullets. Our first 30-minute mythbusting moment will...
ModePartner Content16 apr 2025
Shoeby ontmoet de toekomst van retail op Skills The Finals 2025
De energie was voelbaar op Skills The Finals 2025 in de RAI Amsterdam, waar Shoeby volop aanwezig was om jong talent te inspireren én te activeren. Als betrokken speler binnen de Nederlandse retailsector greep Shoeby deze kans om in gesprek te gaan met VMBO-leerlingen en MBO-studenten die aan het begin staan van hun carrière in mode en...
RetailPartner Content14 apr 2025
Webinar: The Creative Unflattening
The Creative Unflattening April 15 · 11am EDT (4pm BST) Creativity is at a crossroads. In trying to make the way we work ‘safe’ for business, business has become unsafe for creativity. Predictability has replaced possibility. Risk aversion has flattened originality. Brands are blending in, consumers tuning out, and growth is stalling. But those...
ModePartner Content14 apr 2025
Best of Bangladesh Europa 2025 – Toegang tot een veelbelovende investeringsmarkt
De "Best of Bangladesh in Europe" - Een nation-branding initiatief is een bewijs van de opmerkelijke vooruitgang en het toekomstige potentieel van Bangladesh. Dit evenement brengt tentoonstellingen, netwerken en discussies samen die de transformerende impact van opkomende industrieën op onze economie benadrukken. We verstevigen de positie van...
EventsPress ReleasePartner Content14 apr 2025
PREVIEW zet in op stevig merkenaanbod
Het inkoopseizoen SS26 van CAST zal starten met het event PREVIEW KIDS op 16 juni 2025. PREVIEW is in Nederland marktleider in het samenbrengen van een breed merkenaanbod in het midden- tot hoogsegment, perfect afgestemd op de behoeften van leveranciers en retailers. Let's PREVIEW Dit eendaagse event is dé plek voor inkopers om zich te orië...
BeurzenPartner Content11 apr 2025
Dstrezzed introduceert eerste zonnebrillencollectie: de Steve & de Jack
Zonnestralen incoming? Tijd om je ogen te beschermen met stijl. Dstrezzed introduceert zijn allereerste zonnebrillencollectie voor Spring Summer '25. Maak kennis met Steve en Jack. Vernoemd naar twee iconen die een zonnebril tot stijl symbool maakten: Steve McQueen en Jack Nicholson. Deze legendes hadden geen look nodig, ze waren de look. Ter...
ModePartner Content10 apr 2025
Donovan Pascal over EAST 42ND en vrouwelijk empowerment
Wat gebeurt er als een ontwerper met een oog voor streetstyle, een liefde voor het combineren van relaxte stijlen met op maat gemaakte silhouetten, en een sterk geloof in gendergelijkheid besluit een nieuw modemerk op te richten? Dan krijg je EAST 42ND! Centraal in het nieuwe label EAST 42ND staat Donovan Pascal, een in Londen gevestigde...
ModePartner Content9 apr 2025
Campbell herintroduceert zichzelf: een nieuwe identiteit voor de man die vol in het leven staat
Campbell, het merk dat zich richt op de moderne, zelfbewuste man, presenteert met trots zijn vernieuwde identiteit en gloednieuwe website. Deze transformatie markeert een belangrijke mijlpaal voor het merk en benadrukt de kernwaarden waar Campbell voor staat: stijl, kwaliteit en authenticiteit. Niet als trends, maar als een blijvende levenswijze...
BusinessPartner Content3 apr 2025
Van data naar actie: De 3 belangrijkste lessen uit de Footprint Benchmark Pilot
De druk op de textielindustrie om haar milieu-impact inzichtelijk te maken en te verminderen groeit snel. Toch worstelen veel merken met het verkrijgen van betrouwbare en vergelijkbare data – vaak door een gebrek aan consistente standaarden, de complexiteit van Life Cycle Assessments (LCAs) en beperkte transparantie in de toeleveringsketen....
BusinessPartner Content3 apr 2025