Artikelen door Partner
Drie toonaangevende beurzen keren terug naar Parijs: Who’s Next, Interfilière en Bijorhca zetten de toon voor september 2025
6 tot en met 8 september 2025 en opnieuw van 17 tot en met 19 januari 2026 vinden in Paris Expo Porte de Versailles drie toonaangevende evenementen voor de internationale mode-industrie plaats: Who’s Next, Interfilière en Bijorhca. Deze beurzen, georganiseerd door WSN, hebben elk een eigen en complementaire identiteit. Ze bieden...
BeurzenPartner Contentbezig met laden...
Aurélien breidt aanwezigheid bij Harrods uit met heren- en damesschoenencollectie
Het 'quiet luxury'-merk Aurélien kondigt met trots aan dat haar kenmerkende schoenencollectie nu verkrijgbaar is bij Harrods in Londen. Deze lancering markeert een belangrijke mijlpaal in de internationale retailexpansie van Aurélien en brengt haar verfijnde mediterrane esthetiek naar een van 's werelds meest prestigieuze warenhuizen. Credits:...
RetailPartner Contentbezig met laden...
AMFI x WE Fashion: Meet our HQ!
Vorige maand verwelkomde het Nederlandse merk WE Fashion een groep studenten van het Amsterdam Fashion Institute (AMFI) voor een exclusieve in-house dag op het hoofdkantoor. Het bezoek gaf de studenten een unieke blik achter de schermen van het werken bij een internationale modewinkel. Tijdens hun bezoek kregen de studenten inzicht in hoe...
ModePartner Contentbezig met laden...
Bekijk nu het uitgebreide programma van Modefabriek
Met Modefabriek om de hoek kijken we alvast vooruit. Wat maakt deze zomereditie een must-visit? We zetten het volledige programma voor je op een rij. Wij kunnen niet wachten - hopelijk jij ook niet! 1. Een unieke, nieuwe locatie Nieuwe locatie = nieuwe energie. Dat hebben we ervaren tijdens de wintereditie in EXPO Greater Amsterdam, en dat maakt...
BeurzenPartner Contentbezig met laden...
Bever verhuist naar duurzaam nieuw kantoor in Pijnacker
In mei opende Bever de deuren van haar gloednieuwe kantoor in Pijnacker. Het pand ademt direct bij binnenkomst het buitengevoel uit waar het merk om bekendstaat. Met een entree omringd door bomen en een centraal gelegen naaiatelier, is de link met het buitenleven duidelijk voelbaar. Credits: Bever Werken bij Bever krijgt hier een nieuwe...
ModePartner Contentbezig met laden...
TRVL by ZENGGI Spring Summer 2026: “Lighthearted luxury”
Spring Summer 2026 markeert een nieuw hoofdstuk voor TRVL DRSS, het high end comfort concept van de makers van ZENGGI. De nieuwe naam TRVL by ZENGGI onderstreept de natuurlijke evolutie van beide merken die altijd al met elkaar verbonden waren door hun gedeelde ontwerpvisie en vakmanschap. TRVL biedt ieder seizoen een afgewogen capsule met key...
ModePartner Contentbezig met laden...
BESTSELLER viert 50 jaar Fashion en Nearness
In 2025 bestaat BESTSELLER 50 jaar, een mijlpaal die de sterke waarden van het bedrijf en de inzet van medewerkers, klanten en business partners benadrukt. Dit jaar markeert ook het 30-jarig bestaan van BESTSELLER in Nederland. Het jubileum biedt een unieke gelegenheid om terug te blikken op de geschiedenis van het bedrijf en vooruit te kijken...
ModePartner Contentbezig met laden...
Racing Spirit: een voorproefje van Dstrezzed SS26 tijdens Pitti Uomo
Tijdens de 108e editie van Pitti Uomo in Florence bracht het Nederlandse herenkleding merk Dstrezzed een ode aan heritage, karakter en snelheid. De Spring Summer ‘26 collectie is geïnspireerd op het iconische Goodwood Revival, een Brits festival waar racegeschiedenis, vintage auto’s en klassieke stijl samenkomen. In de nieuwe collectie vertaalt...
BeurzenPartner Contentbezig met laden...
SHIFT: Over twee dagen barst het los – en dit is allesbehalve een doorsnee mode-event
Nog maar twee dagen te gaan en dan trapt SHIFT af in de rauwe, industriële setting van de oude munitiefabriek MuZa. Geen gladgestreken beursvloer, geen voorspelbare merken, geen lege marketingpraat. SHIFT is een nieuw hoofdstuk voor B2B menswear. Een reset. Een rebelse koerswijziging voor wie durft te vernieuwen, te verbinden en vooruit te...
BeurzenPartner Contentbezig met laden...
Vingino NOOS: ‘Meet the Icons’, altijd beschikbaar, altijd met stijl
Bij Vingino is ware stijl tijdloos, ongeacht de leeftijd. Geïnspireerd door Italiaans vakmanschap en meer dan twintig jaar ervaring ontwerpt het merk hoogwaardige kledingstukken die kinderen elke dag vol zelfvertrouwen kunnen dragen. Vingino presenteert met trots de Never Out of Stock (NOOS)-collectie: een selectie essentiële stijlen die altijd...
ModePartner Contentbezig met laden...