Artikelen door Partner
“Groene mode kan veel teweegbrengen”: Hoe INNATEX in onzekere tijden standvastig blijft en waarom stilstand geen optie is
Tussen economische terughoudendheid, stijgende kosten en maatschappelijke veranderingen handhaaft INNATEX zich als een stabiel platform voor duurzame mode. Alexander Hitzel, projectleider van de internationale vakbeurs in Frankfurt am Main, spreekt in een interview over uitdagingen en kansen. Meneer Hitzel, hoe is de stemming in de branche voor...
Beurzen|Interview Partner Contentbezig met laden...
SEDOC x NO EXCESS — Menswear in Motion
In samenwerking met voormalig Olympisch atleet en tv-persoonlijkheid Gregory Sedoc ontwikkelde No Excess een collectie die meer is dan een stijlstatement. De SEDOC collectie draait om beweging. Om mentale focus. En om comfort dat meebeweegt met het ritme van het dagelijks leven. Het resultaat is een collaboration collectie die niet alleen...
ModePartner Contentbezig met laden...
SHIFT introduceert REFRAME: nieuw concept zet retailbeleving centraal
REFRAME is een nieuwe onderscheidende pilot van SHIFT, volledig gericht op innovatie en winkelbeleving. In een markt waar het steeds moeilijker wordt om écht op te vallen, ondersteunen de REFRAME-deelnemers retailers bij het creëren van een onvergetelijke winkelervaring — zowel fysiek als online. Ontdek bedrijven die expert zijn in slimme...
BeurzenPartner Contentbezig met laden...
De strategische aanpak voor de implementatie van het Digitale Product Paspoort
Hoe Certilogo toonaangevende modemerken in staat stelt om DPP-naleving om te zetten in concurrentievoordeel Nu de deadline van 2027 voor het EU Digitale Product Paspoort nadert, evalueren modemerken verschillende implementatiestrategieën. Waar sommigen zich primair richten op nalevingsvereisten, zien anderen bredere strategische kansen binnen...
BusinessPartner Contentbezig met laden...
Feyenoord start samenwerking met Italiaans kledingmerk Peuterey
De spelers en stafleden van Feyenoord 1 en Feyenoord Vrouwen 1 dragen vanaf komend seizoen kleding van Peuterey. Het Italiaanse merk is met ingang van 1 juli 2025 drie jaar lang de Official Formal Fashion Supplier van Feyenoord. Peuterey verzorgt de kleding die spelers, stafleden en andere representatieve werknemers van de club dragen op...
ModePartner Contentbezig met laden...
Webinar: Gen Z Reintroduced
The one-size-fits-all approach to Gen Z has failed. This generation isn’t a monolith—it’s a mosaic of values, identities, and emotional needs quietly reshaping entire markets. Join us as our Youth team explores the evolving needs behind these emerging identities—and what it takes to create authentic resonance in a market where identity is fluid,...
ModePartner Contentbezig met laden...
GAS versnelt zijn digitale transformatie: Nieuw project van start in samenwerking met Retex
GAS, het iconische Italiaanse denim- en streetwearmerk, kondigt de start aan van een ambitieus project voor digitale transformatie, ontwikkeld in samenwerking met Retex – een MarTech-bedrijf dat gespecialiseerd is in innovatieve retailoplossingen. Met een sterke focus op groei, internationale expansie en procesoptimalisatie investeert GAS in een...
RetailPartner Contentbezig met laden...
Mos Mosh Gallery SS26: Gemaakt voor Generaties
Leeftijd vervaagt; karakter en stijl definiëren de moderne man. Met onze lente/zomer 2026 collectie zetten we onze toewijding aan tijdloos design voort. Gemaakt voor de man die zichzelf kent, is deze collectie een fusie van Japans minimalisme, Italiaanse finesse en Scandinavische helderheid, een mix die het Gallery-universum definieert. Credits:...
ModePartner Contentbezig met laden...
Goldbergh opent pop-up in Harrods: wereldwijde expansie zet zich voort
Luxe performancemerk Goldbergh opent zijn allereerste pop-up in Harrods. Daarmee onderstreept het merk zijn sterke internationale retailstrategie en de groeiende aanwezigheid binnen de wereldwijde luxe sportmodemarkt. De tijdelijke winkel toont een selectie uit de lente/zomer 2026-collectie. Onderdeel hiervan is een tenniscapsule in een verfijnd...
ModePartner Contentbezig met laden...
Van high-end pet fashion naar innovatieve community-app: MEOMARI lanceert MEO MATE
Voortbouwend op de creatieve basis en visie achter het ultraluxe hondenaccessoiremerk MEOMARI, zet medeoprichter Madelief Beije een volgende stap in het versterken van de band tussen mens en dier. Deze zomer lanceert zij MEO MATE: een innovatief digitaal platform dat de wereld van hondenliefhebbers samenbrengt in een community die draait om...
ModePartner Contentbezig met laden...