Artikelen door Press Club
Bever Utrecht transformeert winkel tot klimhal voor lancering duurzaam T-shirt van gerecycled katoen
Outdoorwinkel Bever transformeert op zaterdag 5 juli zijn winkel aan de St. Jacobsstraat volledig tot klimhal voor de lancering van een bijzonder nieuw T-shirt. Het Buitenmens T-shirt is gemaakt van 100% gerecycled katoen uit oude outdoorgear die klanten eerder hebben ingeleverd bij Bever en toont prints van klimgebieden en klimelementen. Van...
RetailPress Releasebezig met laden...
Mumster lanceert de Fashion Pioneers Awards: een podium voor modevernieuwers
Campagnebureau Mumster lanceert dit jaar de eerste editie van de jaarlijkse Fashion Pioneers Awards. De campagne, in samenwerking met hoofdpartner Gemeente Amsterdam en mediapartner FashionUnited, lanceert op 1 september en bouwt op naar een awardshow op vrijdag 28 november – Black Friday georganiseerd in Fashion for Good in Amsterdam. Een...
EventsPress Releasebezig met laden...
Essentiel Antwerp: Maak kennis met de vrouw achter de magie
Inge Onsea – de hartslag van Antwerpens meest stijlvolle modemerk, creatief directeur, stijlicoon, modegenie. Ze lacht luid, kleedt zich sexy, rookt wel eens op kantoor en geeft legendarische feestjes in haar kleurrijke appartement. Inge Onsea lééft mode – vrij, wild, inspirerend. Ze is niet alleen het gezicht achter Essentiel Antwerp, ze is het...
MensenPress Releasebezig met laden...
Louis Vuitton onthult Lente-Zomer 2026 pre-collectie voor heren
De Louis Vuitton Lente-Zomer pre-collectie 2026 voor heren van Pharrell Williams trekt zich terug op het Engelse platteland. Met het oog op het sartoriale erfgoed dat is verankerd in de bucolische traditie van de natie, ensceneert de Men’s Creative Director een ontmoeting tussen klassieke landelijke kledingvoorschriften en de dandy in het...
ModePress Releasebezig met laden...
Dubbel zoveel Puma: vernieuwde winkel in Amsterdam The Style Outlets
Sport- en lifestylemerk Puma heeft haar geheel vernieuwde en uitgebreide winkel heropend in Amsterdam The Style Outlets. De winkelvloer is verdubbeld in omvang: van 280 m² naar een indrukwekkende 560 m². Met deze uitbreiding biedt Puma haar bezoekers een nog ruimer aanbod, waarbij nu ook de collecties voor volwassenen én kinderen samen onder één...
RetailPress Releasebezig met laden...
HOKA en StudioPROBA werken samen aan een vrolijke, artistieke sneakercollectie
HOKA®, een divisie van Deckers Brands (NYSE: DECK), kondigt met trots zijn nieuwste samenwerking aan met StudioPROBA, de levendige multidisciplinaire ontwerpstudio onder leiding van kunstenaar Alex Proba. Deze samenwerking brengt kunst in beweging en geeft een nieuwe invulling aan een selectie van HOKA's iconische silhouetten door de vrolijke,...
ModePress Releasebezig met laden...
Bleckmann opnieuw in top-10 van LDV top-100
Bleckmann is trots te mogen aankondigen dat we dit jaar zijn gestegen naar de 9e plaats in de Top 100 Logistiek Dienstverleners 2025, samengesteld door Logistiek.nl en BCI Global. Deze jubileumeditie markeert de 25e keer dat de ranglijst wordt gepubliceerd – en het is voor Bleckmann het derde jaar op rij dat we een plek in de top-10 weten te...
BusinessPress Releasebezig met laden...
NAME IT opent 200e retailwinkel in the Westfield Mall of the Netherlands
Kinderkledingmerk NAME IT opent op donderdag 10 juli 2025 officieel haar deuren in winkelcentrum Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam. Deze nieuwe winkel markeert een bijzondere mijlpaal: het is namelijk de 200e retailwinkel wereldwijd voor het Deense merk. De winkel beslaat 129 m² en staat geheel in het teken van trendy, duurzame...
RetailPress Releasebezig met laden...
sloggi: ZERO Feel Pure
We zouden allemaal graag meer tijd in de natuur doorbrengen, maar in de moderne wereld is dat niet altijd haalbaar. Daarom introduceert sloggi voor lente/zomer 2026 het next best thing: sloggi ZERO Feel Pure. Met onzichtbaar comfort en zachte feel-good stoffen geeft deze collectie je het gevoel dat er niets tussen jouw huid en de wereld om je...
ModePress Releasebezig met laden...
DB Journey kiest Spedify en Bleckmann als logistieke partner voor de Noorse markt
We zijn trots te kunnen aankondigen dat DB Journey en Bleckmann hun lokale Noorse toeleveringsketen nieuw hebben vormgegeven. In samenwerking met Spedify, onze nieuwe Scandinavische 3PL-partner, zal Bleckmann de Noorse omnichannel-activiteiten distribueren en uitvoeren vanuit het magazijn in Askim. Dit brengt DB Journey dichter bij zijn...
BusinessPress Releasebezig met laden...