Artikelen door Partner
Het succesverhaal van Pink Gellac: Omnichannel en Cross Border groei met Monta
bezig met laden... - Retail - Partner Content
Pink Gellac is een toonaangevend direct-to-consumer gelnagellakmerk en marktleider in zowel Nederland als België. De Pink Gellac startersets zijn inmiddels zeer bekend en gewild onder de doelgroep; het aantal online bestellingen blijft jaar op jaar sterk doorgroeien. Het product blijkt een aantrekkelijk alternatief te zijn voor consumenten die...
Burkely’s nieuwe FW24 collectie: Een terugkeer naar nostalgie met een moderne twist
bezig met laden... - Mode - Partner Content
Onlangs was FashionUnited in gesprek met Mandy Sieben, Design Manager bij Burkely, om dieper in te gaan op de inspiratie en het hart van de Herfst/Winter 2024 collectie. Geprezen als een liefdesbrief aan nostalgie, weeft deze collectie herinneringen uit het verleden samen met moderne elegantie, op een wijze die zowel vertrouwd als vernieuwend...
Kuyichi biedt kledingreparatie op je deurmat via MENDED
bezig met laden... - Mode - Partner Content
Het repareren van kleding lijken we verleerd te zijn. Weinig mensen hebben een kledingmaker die ze regelmatig bezoeken. Als we richting een circulaire kledingindustrie willen gaan, zal reparatie een belangrijke rol moeten spelen. Daarom hebben Kuyichi, bekend als duurzame denim pionier, en MENDED, een platform dat moeiteloze kledingreparaties...
Fearless Blood: Een uniek kledingmerk met een hart voor individualiteit
bezig met laden... - Mode - Partner Content
Met meer dan twintig jaar ervaring in de mode-industrie, heeft Fearless Blood zich gevestigd als een vooraanstaand kledingmerk. Opgericht in 2022, laat Fearless Blood zich inspireren door het dagelijks leven, waarbij we streetstyle, vintage en klassieke elementen met elkaar verweven zijn. Onze merkfilosofie komt voort uit de overtuiging dat...
DIDI: Een nieuwe richting in B2B met vertrouwde kwaliteit en vernieuwing
bezig met laden... - Mode - Partner Content
Het iconische modemerk DIDI, een vaste waarde sinds 1984 in het Nederlandse retail landschap, slaat een nieuwe weg in door haar focus te verleggen naar de B2B-markt. In een exclusief gesprek met FashionUnited licht Manon Pessel, algemeen directeur van DIDI, de nuances van deze strategische pivot toe en hoe het merk van plan is haar rijke erfgoed...
Hunkemöller schittert op "Work in Fashion" beurs op 22 en 23 maart
bezig met laden... - Beurzen - Partner Content
Hunkemöller, het toonaangevende lingeriemerk, staat klaar om de "Work in Fashion" Fair op 22 en 23 maart 2024 in de RAI Amsterdam te betoveren. Dit evenement, onderdeel van de Nationale Carrièrebeurs, biedt een platform voor modeprofessionals om te netwerken, solliciteren en hun carrièremogelijkheden binnen de mode-industrie te verkennen. Hunkem...
FS Live Webinar: The Future of Retail
bezig met laden... - Retail - Partner Content
Join us live to explore the most important trends and innovations shaping the future of retail over the next 3-5 years with the FS Culture Team. From the most viable avenues for AI to emerging retail models, we’ll break down the key things to expect in the next several years, diving into the drivers, early examples, and opportunities behind each...
Drie unieke manieren waarop STUDIO 9 uw Retail Branding Concept verbetert
bezig met laden... - Retail - Partner Content
STUDIO 9 staat bekend om haar toewijding aan het creëren van meeslepende ervaringen door middel van design en heeft concepten ontwikkeld die waarde toevoegt voor wereldwijde retailers. Aan de basis van het succes van STUDIO 9 ligt een passie voor details en het verleggen van de grenzen van brand experiences in de retailwereld. Met een divers...
Textielshow Amsterdam: Een nieuwe adem van mode in RAI Amsterdam
bezig met laden... - Beurzen - Partner Content
Het aftellen is begonnen voor de Amsterdam Textile Show, die haar stempel zal drukken op de textielwereld in de Nederlandse hoofdstad. De eerste tweejaarlijkse textielbeurs georganiseerd door Exponew in de RAI Amsterdam, met een royale expositieruimte van 24.000 vierkante meter, verwelkomt haar bezoekers van 27 tot en met 29 maart. De Amsterdam...
vanHaren op de Nationale Carrièrebeurs: Een stijlvolle stap vooruit in je carrière
bezig met laden... - Beurzen - Partner Content
Dit voorjaar neemt vanHaren, de bekende Nederlandse schoenenretailer, deel aan de gerenommeerde "Work in Fashion" Fair. Op 22 en 23 maart 2024 transformeert de RAI Amsterdam in een bruisend centrum van modeprofessionals, waar vanHaren zichzelf presenteert als een aantrekkelijke werkgever met een stand die niet te missen is. vanHaren staat voor...