Artikelen door Partner
Transforming Mindsets: Embracing Circular Business Models in Textiles Bij Circular Textile Days 2025
bezig met laden... - Beurzen - Partner Content
Op 10 en 11 september 2025 vindt de 5e editie van Circular Textile Days plaats. Dit jubileum staat volledig in het teken van vooruitgang in de circulaire textielindustrie. Onder het thema “Transforming Mindsets: Embracing Circular Business Models in Textiles” draait het om de mentale shift die nodig is om circulariteit tot de nieuwe standaard te...
Caffè Bugatti debuteert op Pitti Uomo
bezig met laden... - Business - Partner Content
Bugatti neemt tijdens de komende Pitti Uomo het iconische Rivoire Caffè in Florence over. Van 13 tot 15 januari zal het Herfordse kledingmerk het historische café aan de Piazza della Signoria volledig omtoveren, zo maakte Bugatti vrijdag bekend. Van gebrandmerkt servies en kussens met het merk-DNA tot een speciaal samengestelde menukaart – alles...
Scotch & Soda: Samenwerken aan succes voor ondernemers
bezig met laden... - Mode - Partner Content
Scotch & Soda heeft een turbulente periode achter de rug, maar alles wijst op een sterke terugkomst van dit iconische, Amsterdamse merk. In een recent artikel over de nieuwe design koers van Scotch & Soda, geplaatst op FashionUnited, werd duidelijk dat creativiteit de koers leidt in design, onder het bestuur van Chief Product & Merchandising...
Design voor diversiteit: hoe LolaLiza inspeelt op de mode van vandaag
bezig met laden... - Mode - Partner Content
Ontwerpen die de laatste trends, inclusiviteit en levensvreugde uitstralen: LolaLiza creëert mode die perfect aansluit bij verschillende lichaamstypes, persoonlijkheden en levensstijlen. Deze visie vormt de kern van het Belgische merk, dat bekendstaat om zijn collecties die tegelijk stijlvol, comfortabel en toegankelijk zijn. In een interview...
Spaanse flair en ouderwetse gezelligheid: Compañeros terug op de Nederlandse markt
bezig met laden... - Mode - Partner Content
Compañeros, het Spaans mannenmodemerk, is sinds kort weer op de Nederlandse markt. Opgericht in 1987 in Spanje als overhemdenfabrikant, maar na wat omzwervingen in diverse Europese landen waaronder Nederland, was het de laatste 3 jaar stil. Was! Want met ‘van 0 naar 60 verkooppunten in Nederland en België in anderhalf jaar en sinds deze maand...
Fashion Club 70’s Black Showroom: Contemporary merken in de spotlight
bezig met laden... - Mode - Partner Content
Mode als kunst presenteren; dat is de kern van het nieuwe Black Showroom concept van toonaangevend agentschap Fashion Club 70. Met hun indrukwekkende merkportfolio en sterke vertegenwoordiging in de Benelux, blijft Fashion Club 70 zich inzetten voor de optimale presentatie van moderne merken, waar ze helemaal tot hun recht komen. In deze Q&A met...
Influencer marketing: Hoe Dstrezzed ‘The Brotherhood’ tot leven brengt
bezig met laden... - Mode - Partner Content
Influencer marketing is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een belangrijke strategie voor merken om hun doelgroep op authentieke en persoonlijke wijze te bereiken. In een tijd waarin influencer content vaak onnatuurlijk overkomt (#ad), weet Dstrezzed zich te onderscheiden met een strategie die draait om connectie en gedeelde ervaring. Met de...
No Excess lanceert FW25 en introduceert de COMFORT COFFEE CLUB tijdens Pitti Uomo
bezig met laden... - Mode - Partner Content
No Excess presenteert met trots de nieuwe FW25-collectie en het innovatieve COMFORT COFFEE CLUB-concept tijdens de komende Pitti Uomo. Met deze introductie biedt No Excess winkels de mogelijkheid om hun klanten niet alleen kleding, maar ook een unieke lifestyle-ervaring aan te reiken. Dit concept versterkt zowel de merkidentiteit als de...
Knitwork stories: Rixt over haar Reis naar Retail met Knit-ted
bezig met laden... - Retail | Interview - Partner Content
Van horeca naar retailondernemer met twee winkels en een succesvolle webshop: Rixt Heegsma is een echte powervrouw. Op 28-jarige leeftijd runt ze haar eigen retailimperium, dat ze opbouwde vanaf haar 22e. Met bijna 40.000 Instagramvolgers is Rixt niet alleen de drijvende kracht achter haar winkels, maar ook een inspirerend gezicht online. Hoe...
Gabbiano Pre-Spring 2025: een sterke start van het seizoen
bezig met laden... - Mode - Partner Content
De Pre-Spring 25-collectie van Gabbiano combineert tijdloze stijl met functionele veelzijdigheid, ontworpen voor de overgang naar het nieuwe modeseizoen. Geïnspireerd door de ontspannen sfeer van Zuid-Europese landhuizen en bijbehorende architectuur, biedt deze collectie een strategisch aanbod voor retailers die waarde hechten aan samenhang in...