Artikelen door Partner
Binnenkijken bij de nieuwe Dstrezzed-store in Batavia Stad: outletshopping met karakter
Dstrezzed opende begin april officieel de deuren in Batavia Stad Fashion Outlet. Het merk, bekend om zijn eigentijdse mix van casual en sophisticated, brengt hier zijn herkenbare stijl naar het outletpubliek, zonder concessies te doen aan beleving. “Een outlet experience die helemaal niet zo voelt”, zoals het team het zelf omschrijft. De winkel...
RetailPartner Contentbezig met laden...
Sluit je aan bij de beweging: Ontdek SNIPES als werkgever
Street culture, wereldwijde groei en een sterke teamgeest: SNIPES is een beweging. Dit is waarom het de moeite waard is om er deel van uit te maken. Van Duitsland naar de wereld Van één winkel in Essen in 1998 tot meer dan 800 locaties in Europa en de Verenigde Staten vandaag de dag, is SNIPES uitgegroeid tot een streetwear-macht, maar altijd...
ModePartner Contentbezig met laden...
Fashion najaarskalender 2025 | Trademart
Ben je op zoek naar toonaangevende merken in kleding, accessoires en andere mode-items voor jouw winkel of webshop? Trademart in Brussel is hét B2B-inkoopcentrum van Europa waar je meer dan 1500 merken ontdekt onder één dak. Kom netwerken, inkopen en inspiratie opdoen tijdens onze fashion events! Zet de data alvast in je agenda – we kijken...
BeurzenPartner Contentbezig met laden...
100 wasbeurten later: nog steeds onberispelijk
In het hart van Portugal, vlak bij de Spaanse grens, bevindt zich een fabrikant die bekend staat om zijn expertise in het vervaardigen van interlock jersey stoffen. Deze zeldzame beheersing onderscheidt Mos Mosh Gallery producten. Hun focus op precisie en kwaliteit helpt ons kleding te creëren die prettig aanvoelt en lang meegaat. Sommige van...
ModePartner Contentbezig met laden...
Paprika bevestigt haar vernieuwing: een merk dat 100% gericht is op plus-size mode, dynamisch en ambitieus in 5 Europese landen
Sinds oktober 2024 beleeft het merk Paprika een ware opleving, die gekenmerkt wordt door een duidelijke en ambitieuze strategie: dé referentie worden op het gebied van damesmode die toegankelijk is tot maat 54. Het merk is actief in België, Frankrijk, Luxemburg, Nederland en Duitsland en beschikt over een solide netwerk van 89 winkels, allemaal...
ModePartner Contentbezig met laden...
Ontdek Own the Journey: het allereerste parfum van Pure Path
Van 3 t/m 5 mei viert Pure Path het Social Club Weekend: een stijlvol evenement dat bij alle Pure Path-retailers in Nederland plaatsvindt. Centraal tijdens dit weekend staat de lancering van het allereerste parfum van Pure Path: Own the Journey. Own the Journey is speciaal gecreëerd voor de man die met kracht, passie en zelfvertrouwen zijn eigen...
ModePartner Contentbezig met laden...
Webinar: The Future of Retail
The Future of Retail - May 14 · 11am EDT (4pm BST) The rules of engagement are shifting, and with them, the ways we show up, sell, connect, and grow. This webinar—sponsored by FUTR—will spotlight the emerging movements, mindsets, and micro-behaviors shaping tomorrow from our annual report, The Future of Retail. Join our VPs of Womenswear and...
ModePartner Contentbezig met laden...
Eerste 140+ deelnemende merken PREVIEW KIDS IV
Met trots kondigt team PREVIEW aan dat de eerste 140+ merken voor de aankomende editie van PREVIEW KIDS nu bekend zijn. De brandlist is te bekijken op de website van PREVIEW KIDS. Deze vooruitziende merken zetten de toon voor de exclusieve events die CAST in juni 2025 organiseert. Houd de lijst in de gaten, want er sluiten zich binnenkort nog...
BeurzenPartner Contentbezig met laden...
My Jewellery & Hartstichting samen voor Moederdag
In actie voor het vrouwenhart Voor Moederdag 2025 gaat sieraden- en modemerk My Jewellery een bijzondere samenwerking aan met de Hartstichting. “Dit jaar willen we niet alleen moeders, dochters en vriendinnen verrassen met een persoonlijk cadeau, maar ook bijdragen aan meer zichtbaarheid en het belang van onderzoek naar het vrouwenhart.” aldus...
ModePartner Contentbezig met laden...
C&A maximaliseert de impact van markdowns met nieuwe AI-assistent Markmi
Afprijzingen of markdowns zijn een cruciaal onderdeel van fashion retail. Ze vormen een strategische kans om omzet te maximaliseren en overstock te beheersen tijdens of aan het einde van het seizoen, maar brengen ook heel wat complexiteit met zich mee. C&A, één van Europa's grootste modeketens, veranderde onlangs fundamenteel haar...
BusinessPartner Contentbezig met laden...