Artikelen door Partner
BESTSELLER viert 50 jaar Fashion en Nearness
In 2025 bestaat BESTSELLER 50 jaar, een mijlpaal die de sterke waarden van het bedrijf en de inzet van medewerkers, klanten en business partners benadrukt. Dit jaar markeert ook het 30-jarig bestaan van BESTSELLER in Nederland. Het jubileum biedt een unieke gelegenheid om terug te blikken op de geschiedenis van het bedrijf en vooruit te kijken...
ModePartner Contentbezig met laden...
Racing Spirit: een voorproefje van Dstrezzed SS26 tijdens Pitti Uomo
Tijdens de 108e editie van Pitti Uomo in Florence bracht het Nederlandse herenkleding merk Dstrezzed een ode aan heritage, karakter en snelheid. De Spring Summer ‘26 collectie is geïnspireerd op het iconische Goodwood Revival, een Brits festival waar racegeschiedenis, vintage auto’s en klassieke stijl samenkomen. In de nieuwe collectie vertaalt...
BeurzenPartner Contentbezig met laden...
SHIFT: Over twee dagen barst het los – en dit is allesbehalve een doorsnee mode-event
Nog maar twee dagen te gaan en dan trapt SHIFT af in de rauwe, industriële setting van de oude munitiefabriek MuZa. Geen gladgestreken beursvloer, geen voorspelbare merken, geen lege marketingpraat. SHIFT is een nieuw hoofdstuk voor B2B menswear. Een reset. Een rebelse koerswijziging voor wie durft te vernieuwen, te verbinden en vooruit te...
BeurzenPartner Contentbezig met laden...
Vingino NOOS: ‘Meet the Icons’, altijd beschikbaar, altijd met stijl
Bij Vingino is ware stijl tijdloos, ongeacht de leeftijd. Geïnspireerd door Italiaans vakmanschap en meer dan twintig jaar ervaring ontwerpt het merk hoogwaardige kledingstukken die kinderen elke dag vol zelfvertrouwen kunnen dragen. Vingino presenteert met trots de Never Out of Stock (NOOS)-collectie: een selectie essentiële stijlen die altijd...
ModePartner Contentbezig met laden...
Aurélien breidt uit naar Zwitserland met nieuwe verkooplocatie in Genève
Aurélien, het luxe herenmodemerk bekend om zijn Smart Luxury-filosofie, zet een volgende stap in zijn internationale expansie met een nieuwe verkooplocatie in warenhuis Bongénie, Genève. Deze samenwerking biedt klanten in Zwitserland de mogelijkheid om de kenmerkende stijl en hoogwaardige afwerking van Aurélien van dichtbij te ervaren. Kleding é...
RetailPartner Contentbezig met laden...
ARMEDANGELS Lente 2026: Radicale reductie in vorm en functie
De Lente 2026-collectie van ARMEDANGELS combineert heldere silhouetten en natuurlijke materialen met een consequent toekomstgerichte designfilosofie. Centraal staan nieuwe plasticvrije outerwear, naadloze athleisure van TENCEL™ Lyocell, vernieuwde DetoxDenim met natuurlijke vezels en de UN-WASTED Capsule. De collectie verenigt functionele...
ModePartner Contentbezig met laden...
ZENGGI Lente/Zomer 2026: Gentle by nature
De consistente signatuur van ZENGGI is een stille kracht die doet denken aan de natuur. Ieder seizoen gaat naadloos over in het volgende, alles vernieuwt, voegt zich naar de elementen van de tijd, maar blijft altijd haar authentieke zelf. Tijdloos en toch helemaal in het nu, intelligent en uitgesproken, ZENGGI brengt de duurzame kwaliteiten van...
ModePartner Contentbezig met laden...
HEYANNO Lente/Zomer 2026: The Anti(que) Core Collectie
Voor Lente/Zomer 2026 keert HEYANNO terug met een collectie die leest als een in de woestijn geboren ballade: ontembaar, poëtisch en diep persoonlijk. Geïnspireerd door de geest van een bohemien muze nodigt dit seizoen de drager uit om vrijheid te herontdekken, niet als bestemming, maar als staat van zijn. Denk aan nostalgisch retrogevoel,...
ModePartner Contentbezig met laden...
MOS MOSH Lente/Zomer 2026: La Belle Botanique
Voor Spring/Summer 2026 haalt MOS MOSH inspiratie uit de betoverende tentoonstelling “Mille et une Orchidées” in Parijs. De collectie is geworteld in botanische schoonheid en tijdloze tailoring. La Belle Botanique is een ode aan de orchidee, de meest delicate en verfijnde bloem uit de natuur. De collectie komt tot leven door handgeschilderde...
ModePartner Contentbezig met laden...
Retouren: Een belangrijke hefboom voor fashion circulariteit
Hans Robben (Program Manager The Renewal Workshop bij Bleckmann) Een effectief retourproces is essentieel voor succesvolle merken en een belangrijk aspect van een positieve klantervaring. Er is echter ook een aanzienlijk potentieel voor verspilling in het retourproces, dat zowel de winstgevendheid van merken als de impact van de mode-industrie...
BusinessPartner Contentbezig met laden...