Beursorganisatie Eurovet zet de missie om professionals met elkaar in contact te brengen kracht bij. De organisatie lanceert het platform The Lingerie Place waar inkopers, merken, pers en influencers samen kunnen komen.

Op het platform zijn al 1500 merken uit de bodyfashion (lingerie, swimwear en activewear) te vinden en 1200 leveranciers van stoffen en textiel uit meer dan 45 landen. Het platform moet het mogelijk maken om in contact te komen met bedrijven gedurende het hele jaar, naast de gebruikelijke beursevenementen.

De merken die te zien zijn op The Lingerie Place zijn exposanten van Eurovet beurzen. Elk merk krijgt een eigen gedeelte op het platform, ‘een mini-site’, aldus het persbericht. Op dit deel is te zien op welke show het merk staat, hoe de collectie en identiteit van het merk eruit ziet, ook kan een afspraak aanvraag worden gedaan of contact worden gezocht met de manager van het bedrijf. Merken krijgen een jaar lang toegang tot het platform bij het beurspakket. The Lingerie Place is voor inkopers gratis toegankelijk, na registratie en verificatie.

The Lingerie Place zal verder worden aangevuld met een redactioneel platform met nieuws en informatie over de bodyfashion markt.