Online sales event Under Armour: Dit is hoe je online een inspirerend event geeft Sinds de Corona crisis mogen er geen grote events meer gehouden worden. Under Armour stond voor de uitdaging om het sales event online te laten plaatsvinden, zodat iedereen op de hoogte is van de laatste ontwikkelingen […]

Tussen Amsterdam en Haarlem is een nieuw outlet centrum geopend, Amsterdam The Style Outlets, waar Dstrezzed onderdeel van is geworden. Om in deze tijd een eerste outlet te openen vond Dstrezzed spannend maar zeker de juiste keuze, een keuze die past bij de groei die het merk nu doormaakt. De outlet […]

Door de Covid-19 pandemie hebben consumenten steeds meer behoefte aan duurzame en verantwoorde producten, schrijft GlobalData, een toonaangevend data- en analysebedrijf in een persbericht. Beth Wright, woordvoerder van GlobalData, licht toe: “De pandemie heeft geleid tot een meer verantwoordelijke consument, […]

Balenciaga zal de aankomende wintercollectie voor AW21 onthullen via een computerspel. Op 6 december zal het merk, onderdeel van de Kering-groep, de herfstcollectie 2021 onthullen door middel van een futuristisch computerspel dat zich afspeelt in 2031. De game heeft de naam 'Afterworld: The Age of Tomorrow'. […]

De feestdagen worden anders dan anders dit jaar. Kleiner, intiemer, persoonlijker. Omschrijvingen die ook van toepassing zijn op Elements of Freedom.  Het duurzame kledingmerk biedt een ruime collectie blouses en jurken met feestelijke prints en glanzende corduroys. Gecombineerd met de warme vesten, […]

Hans Breuker van marketingbureau De Relatiemarketeers heeft in september 2020 sokkenmerk Feet This overgenomen van Martijn den Besten. Feet This bestaat sinds 2011 en levert premium sokken in 32 effen kleuren via de webshop. Martijn den Besten: “door mijn werkzaamheden bij werkplatform Maqqie kon ik […]

Wehkamp heeft samen met Amsterdam Fashion Academy student Sabrina Elena Marinus een kledingcollectie gelanceerd, onder haar private label Ruby. Hiermee wil Wehkamp jong talent de mogelijkheid geven om een collectie te ontwerpen voor het grotere publiek, zo wordt gemeld in een persbericht. De Ruby collectie […]

Dit jaar voelen de jonge onderneemsters zich meer dan ooit geroepen om met Black Friday een tegengeluid te geven. Op deze milieuonvriendelijke shoppingdag geven zij in plaats van 30% korting nu 30% van de omzet aan Macheo Kenia. Massaconsumptie De naar Europa overgewaaide Amerikaanse traditie staat […]

INTERVIEW De mode-industrie zoekt steeds vaker naar duurzamere alternatieven. Op het gebied van stoffen komen al meer en meer materialen naar voren, maar als het aankomt op het verven van textiel lijkt er nog veel onontgonnen gebied te zijn. Ontwerper Ilse Kremer dook voor haar afstudeerproject Fabulous […]

Het eerste duurzaamheidsimpactrapport van ISKO is uitgebracht en we voelen ons volledig betrokken. De Responsible Innovation™-mentaliteit van ISKO richt zich al jarenlang op competentie, creativiteit en burgerschap. Dit is een allesomvattende visie die ecologische en sociale verantwoordelijkheid omvat […]

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN