Steps maakt jurken voor tv-serie
bezig met laden...
Damesmodeketen Steps lanceert in maart een gelimiteerde collectie met vrolijke zomerjurken samen met de Nederlandse televisieserie Julia's Tango. De collectie bestaat uit 20 jurken en is ontwikkeld door het ontwerpteam van Steps en Annemieke van Vliet, het creatieve brein achter de populaire vrouwenserie.
Steps heeft het initiatief genomen voor de samenwerking. De modeketen heeft een ingrijpende metamorfose achter de rug. In vier jaar tijd zijn de collecties geheel vernieuwd en de winkels gerestyled. In 2007 bestond Steps 30 jaar en dat jubileum werd aangegrepen om het nieuwe gezicht van Steps te promoten. “De samenwerking met Julia's Tango is bedoeld om nu het grote publiek kennis te laten maken met het vernieuwe Steps,†zei Product Manager Suzan Jacobs bij de perslancering in Amsterdam.
Het tweede seizoen van Julia's Tango, over vier Nederlandse vrouwen met een 'bed & breakfast' in Buenos Aires, wordt vanaf 10 maart uitgezonden op Net 5. Vanaf 21 maart zijn de jurken uit de serie te koop bij Steps. In elk van de in totaal twaalf afleveringen zullen één of meerdere Steps jurken te zien zijn. Vervolgens zijn de ochtend na de uitzending de betreffende jurken in de winkel te vinden.
De 'Julia's Tango Limited Collection by Steps' bestaat uit 20 zomerjurken in vrolijke kleuren. Verkoopprijzen lopen van €69,95 tot €129,95. Steps maakt samen met Didi, Forecast en SPS Superstar, deel uit van de Nederlandse Coltex Retail Group. De modeketen heeft 93 winkels in Nederland en 2 in België en 2 conceptstores in Utrecht en Apeldoorn.