Nicole Di Rocco, fashion CEO, docent, mentor en speaker bespreekt in deze aflevering de actuele situatie rondom de corona pandemie. Ze vertelt over het opzetten van een virtuele fashion business en geeft de luisteraar tips. Deze 36 minuten durende podcast is in het Engels. Bron: FastTrack Your Fashion […]

Te midden van de coronavirus pandemie is Thomas Werner, gerenommeerde internationale modefotograaf, auteur, professor en adviseur te gast bij de Fashioncast-studio.In deze aflevering vertelt Werner ‘een dramatisch en authentiek verhaal over zijn opkomst in de modewereld’, zo luidt de omschrijving. Hij […]

Een 12 minuten durende ‘Corona Update voor ondernemers’ podcast van De Ondernemer. Hans van Tellingen, directeur/eigenaar van winkelcentrumonderzoeker Strabo en auteur van 'Waarom Stenen Winkels Winnen, deelt zijn kijk op de situatie. Gerelateerd uit het archief : Banken geven kleine ondernemingen half […]

Terwijl het Covid-19 coronavirus evolueert en de krantenkoppen domineert, zet Rebecca Milne, Edited’s onderzoeks en analyse directeur, samen met het unEdited podcast-team, de impact op de retailindustrie en strategieën voor uw bedrijf in deze moeilijke tijd uiteen. De 23-minuten durende podcast is in […]

Hoe kunnen retailers AI, ofwel kunstmatige intelligentie op de juiste manier inzetten, bijvoorbeeld om hun verkopen te boosten of hun bedrijfspresentaties te verbeteren? In deze aflevering van unEDITED vertelt Alejandro Giacometti, hoofd data science, uit wat AI is en hoe het winkeliers kan helpen slimmer […]

Een nieuwe podcastreeks van Trend Agency Move van trendwatcher Renske Mennen over de toekomst van mode. "‘Future Visions’ geeft inzicht in trends en ontwikkelingen, en geeft weer hoe deze de toekomst gaan beïnvloeden. Dit gaat onder andere om sociale veranderingen, technologische ontwikkelingen en de […]

Het onderwerp van de podcast aflevering van marktonderzoeksbureau Euromonitor is 'Hoe social media winkelen beïnvloedt'. Ook geven Local Product Marketing Lead, Danielle Brouwer en Research Consultant, Amrutha Shridha antwoord op de vraag welk type consument het meest waarschijnlijk wordt beïnvloed […]

Is mannenmode zo veelbelovend en waarom? In de nieuwe podcast van marktkonderzoeksbureau Euromonitor wordt het besproken. "Mannenmode groeit in sommige markten harder dan vrouwenmode. In het Verendigd Koninkrijk bijvoorbeeld, groeide mannenmode met 2,6 procent in 2019, terwijl damesmode 2,5 groeide. […]

Emy Demkes, journalist van De Correspondent spreekt in deze podcast aflevering over de textielindustrie en welke impact kleding heeft op mens en milieu. "De opkomst van de fast fashion heeft voor een enorme groei in de vraag naar kleding gezorgd. (...) De focus op lage prijzen en snelheid brengt grote […]

Couturier Ronald van der Kemp over de veranderingen in de modeindustrie in de 25 jaar dat hij in het vak zit, en specifiek over duurzaamheid en een duurzame toekomst voor de modeindustrie. Lang voordat duurzame mode ‘in de mode’ kwam, geloofde van der Kemp er al in dat het duurzame pad de enige juiste […]

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN