HYPElab brengt ‘de winkel van de toekomst’ opnieuw naar winkelcentrum In de Bogaard in Rijswijk. Na het succesvolle HYPElab1 in het voorjaar is besloten om het project te herhalen. Van 15 oktober tot en met 8 november a.s. kunnen klanten verschillende technologieën ervaren in de deelnemende winkels. Het doel van dit 2e HYPElab-project is om bij retailmedewerkers te onderzoeken of ze de juiste 21st century skills hebben om deze technologieën te begrijpen, toe te passen en ook ideeën te geven hoe hun winkel toekomstbestendiger te maken. Daarnaast wordt aan klanten gevraagd of deze nieuwe technologieën het koopgemak bevorderen.

De deelnemende winkels zijn dit keer de retailketens Perry Sport, Van Haren en Prénatal. In deze winkels wisselen verschillende technologieën elkaar af zoals een Spy-Bril, Telepresence Beam, VR-Bril, Facereader en NFC-tags. De lab-experimenten met de technologieën worden begeleid door studenten van TMO Fashion Business School en van ROC Mondriaan. De planning van het HYPElab staat op indebogaard.nl en in de flyers in de deelnemende winkels.

HYPElab2 In de Bogaard is een samenwerking tussen Gemeente Rijswijk, Winkelcentrum In de Bogaard, TMO Fashion Business School, Haagse Hogeschool en ROC Mondriaan. HYPElab is een onderdeel van Future Proof Retail dat landelijk onderzoek doet naar de mogelijkheden voor de retailer en zijn medewerkers om toekomstbestendig te zijn en te blijven.

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN