Artikelen door FashionUnited Media
ZENGGI en Melagence: Strategische samenwerking brengt luxe essentials naar de DACH-regio
Een perfect gesneden blazer, de ideale wollen trui, een frisse witte blouse - sommige kledingstukken overstijgen seizoenen en trends en vormen de basis van een moderne garderobe. Het Nederlandse merk ZENGGI beheerst deze balans tussen tijdloze elegantie en eigentijdse relevantie met zijn verfijnde essentials. Toch is strategische distributie...
BusinessPartner Contentbezig met laden...
ARKET presenteert SS25 Womenswear: Olivia Lonsdale's favorieten
ARKET onthult haar Voorjaar/Zomer 2025 damescollectie, een verfijnde verkenning van tijdloze silhouetten en duurzame kwaliteit. De collectie, ontworpen voor de hedendaagse garderobe, benadrukt een blijvende stijl door middel van zorgvuldig vervaardigde essentials, waaronder klassieke overhemden, getailleerde bovenkleding en hoogwaardige...
ModePress ReleasePartner Contentbezig met laden...
Van 10 naar bijna 100 winkels in 10 jaar: Edward van Dijk
Edward van Dijk van Okay Fashion & Jeans, heeft in een decennium zijn onderneming uitgebreid van een bescheiden 9 winkels uit een overname, naar een netwerk van bijna 100 winkels in Nederland. Momenteel omvat dit netwerk 45 Okay-winkels, 28 franchisewinkels onder de merken Street One en Cecil, en 18 vestigingen van het plussize-concept More,...
BusinessPress ReleasePartner Contentbezig met laden...