Fashion Executives Network De meest uitgebreide aanbieder van nieuws, data en analyses voor de mode-industrie.
Van bralette tot ‘Whateverwear’: Marloes Hoedeman over het nieuwe hoofdstuk van Love Stories
Een nieuw hoofdstuk in het verhaal van Love Stories. Op 1 september, tijdens Amsterdam Fashion Week, lanceerde het Nederlandse merk een ready-to-wear collectie op verzoek van de eigen community. ‘Whateverwear’ is wat de klant wil dat het is en moet uitnodigen om te spelen met kleding, zo vertelt Love Stories-oprichter Marloes Hoedeman enkele...
bezig met laden...
Verkoopt duurzaamheid echt? De complexe realiteit achter consumentengedrag
Duurzaamheid blijft voor veel consumenten een belangrijk aspect bij de overweging van een nieuwe aankoop - tot het moment van aankoop aanbreekt. De aanhoudende kloof tussen wat consumenten zeggen te willen en wat ze daadwerkelijk doen, kan de acceptatie van duurzame praktijken belemmeren - maar ligt het echt aan de consumenten? Duurzaamheid en...
bezig met laden...
Fashion Executives Network
Sluit je aan bij de fashion community van ondernemers, CEO's, ontwerpers, inkopers en andere modeprofessionals die al de FashionUnited nieuwsbrief ontvangen.