Fashion Executives Network De meest uitgebreide aanbieder van nieuws, data en analyses voor de mode-industrie.
LuxExperience FY25: Mytheresa stimuleert groei te midden van herstructurering
LuxExperience B.V., het toonaangevende digitale multi-brand platform voor luxe, kondigt de financiële resultaten voor het vierde kwartaal en het volledige boekjaar 2025 aan. De kernactiviteit Mytheresa rapporteert een sterke groei. De netto-omzet stijgt in het vierde kwartaal met 11,5 procent naar 248,9 miljoen euro en voor het volledige...
bezig met laden...
Ondanks omzetdaling: H&M Group realiseert aanzienlijke winstgroei in derde kwartaal
Het Zweedse kledingconcern Hennes & Mauritz AB (H&M Group) heeft in het derde kwartaal van het boekjaar 2024/25 een omzetdaling moeten incasseren, maar de winst is aanzienlijk gestegen. Dit blijkt uit een recent kwartaalverslag dat de moedermaatschappij van merken als H&M, Cos, Monki, Weekday, & Other Stories en Arket donderdag publiceerde. In...
bezig met laden...
Fashion Executives Network
Sluit je aan bij de fashion community van ondernemers, CEO's, ontwerpers, inkopers en andere modeprofessionals die al de FashionUnited nieuwsbrief ontvangen.