Beursorganisatie munichfashion.company neemt B2C beurzen over
bezig met laden...
De Duitse beursorganisator munichfashion.company, die onder The Supreme Group jaarlijks elf modebeurzen organiseert, heeft zijn portfolio verder uitgebreidt. De groep heeft vier beurzen overgekocht van het faillietverklaarde TMS Dresden, waaronder beurzen in de B2C sector.
Vanaf nu is munichfashion.company de officiële organisator van de vakbeurs voor huisdieren Heimtiermesse, en de culinaire beurs Kulinaria & Vinum. Naast deze nieuwe beurzen organiseert The Supreme Group ook nog steeds modebeurzen. De eerstvolgende modebeurs is Supreme Kids, en zal plaatsvinden van 24 tot 26 januari in München.
“We zijn blij dat we deze beurzen hebben kunnen overnemen van TMS Dresden en hopen dat we ze in de toekomst nog succesvoller kunnen maken,” stelt Aline Schade, managing director bij munichfashion.company. “We hebben ook vier voormalig medewerkers van TMS Dresden aangenomen die ons zullen bijstaan bij de verdere ontwikkeling van de eveneenten.”
Hartmut Schade, CEO van de Duitse beursorganisatie, vult aan: “We willen een aparte bedrijfstak creëren voor B2C beurzen. Alle organisatorische veranderingen die hiervoor nodig zijn, zullen in de komende dagen plaatsvinden, zodat de partners, ondernemers en bezoekers van de beurzen hier geen last van hebben.”
Naast de organisatie van beurzen, huurt het bedrijf ook permanent de twee evenementenlocaties MTC house 1 in München en B1 in Düsseldorf. Jaarlijks vinden hier ruim 30 evenementen plaats die zijn georganiseerd door externe partijen.