• Home
  • Nieuws
  • Business
  • Ana Dyla lanceert een private label agency voor duurzame sieraden

Ana Dyla lanceert een private label agency voor duurzame sieraden

Door Natasja Admiraal

bezig met laden...

Scroll down to read more

Business

Sieradenlabel Ana Dyla lanceert een private label agency genaamd Ana Dyla Private Label Agency, waarmee het andere bedrijven wil helpen bij de ontwikkeling van een eigen, duurzame sieradenlijn, zo meldt het bedrijf in een persbericht.

Oprichter Hatice Tekin maakt daarbij gebruik van de ervaring die ze opbouwde bij het runnen van haar eigen, duurzame sieradenmerk. Samen met haar team wil ze haar kennis en netwerk inzetten om andere merken en winkels te begeleiden en te ondersteunen in het gehele proces, van design tot productie.

Ana Dyla Agency staat volgens het persbericht voor sieraden op maat – Made to Order – en stelt servicenormen vast op het gebied van productiesnelheid, kwaliteit, duurzame materialen en ethische werkomstandigheden. Bedrijven kunnen een idee delen met Tekin en haar team, waarna dit wordt uitgewerkt tot een concreet ontwerp dat past binnen het budget en de eindconsument.

Beeld: Ana Dyla-oprichter Hatice Tekin

Promotion
Lees meer over Ana Dyla op de merkpagina
Accessoires
Ana Dyla
ana dyla private label agency
Duurzaamheid