• Home
  • Nieuws
  • Business
  • Duitse start-up Talon.One ontvangt financiering van 115 miljoen euro

Duitse start-up Talon.One ontvangt financiering van 115 miljoen euro

Door Danielle Wightman-Stone

bezig met laden...

Scroll down to read more
Business
Oprichters Talon.One Sebastian Haas en Christoph Gerber. Credits: Talon.One

De Duitse softwareaanbieder Talon.One, gespecialiseerd in loyaliteitsprogramma's en promoties voor bedrijven, heeft 135 miljoen Amerikaanse dollar (ongeveer 115 miljoen euro) aan groeifinanciering opgehaald. Het bedrijf is opgericht in 2015 en heeft een wereldwijd bereik met teams in Berlijn, Londen, Boston en Singapore, en meer dan 270 klanten in Noord-Amerika, Europa en APAC. De financiering is afkomstig van nieuwe investeerders Silversmith Capital Partners en Meritech Capital, met deelname van bestaande investeerder CRV.

Talon.One biedt retailers en merken een platform om gepersonaliseerde, schaalbare promoties en loyaliteitsprogramma's te ontwikkelen door slim gebruik van data. Merken kunnen hiermee allerlei soorten incentives lanceren en beheren, van kortingen tot meerlaagse loyaliteitsprogramma's, cashback-campagnes en gamified experiences. Alles via één systeem.

Het nieuwe kapitaal zal worden gebruikt om de groei van het Talon.One-platform te versnellen en de leidende marktpositie van het bedrijf in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Europa en de regio Azië-Pacific te versterken. De investering zal zich ook richten op het leveren van AI-voorspellende inzichten, evenals het verdiepen van bedrijfsmogelijkheden in verschillende sectoren.

Christoph Gerber, medeoprichter en directeur van Talon.One, zegt in een verklaring: “Deze investering is een krachtig bewijs van vertrouwen in het platform dat we hebben gebouwd en de waarde die we leveren aan 's werelds meest vertrouwde merken (...) We zijn verheugd om samen te werken met Silversmith en Meritech om de meest complexe uitdagingen van onze klanten te blijven oplossen.”

Dit artikel is in het Nederlands vertaald met behulp van een AI-tool.

FashionUnited gebruikt AI taaltools om het vertalen van (nieuws)artikelen te versnellen en de vertalingen te proeflezen om het eindresultaat te verbeteren. Dit bespaart onze menselijke journalisten tijd die ze kunnen besteden aan onderzoek en het schrijven van eigen artikelen. Artikelen die met behulp van AI zijn vertaald, worden gecontroleerd en geredigeerd door een menselijke bureauredacteur voordat ze online gaan. Als je vragen of opmerkingen hebt over dit proces, stuur dan een e-mail naar info@fashionunited.com.

AI
Artificial Intelligence
financiering
Internationale expansie
Kunstmatige Intelligentie
Loyaliteitsprogramma's
Promotiesoftware
Talon.One