Fossil Group, Inc. slaat de handen ineen met automerk BMW, Bayerische Motoren Werken. De groep gaat horloges en smartwatches ontwerpen, ontwikkelen en distribueren voor BMW dankzij een licentieovereenkomst. Het gaat om een vijfjarige licentie, zo is te lezen in het persbericht.

“BMW is een van de meest iconische merken ter wereld,” aldus Kosta Kartsotis CEO van de Fossil Group, in het persbericht. “We zien er naar uit om onze expertise op het gebied van horloges en smartwatches naar BMW enthousiastelingen te brengen wereldwijd.” Vanaf 2019 zijn de eerste collecties beschikbaar. De producten worden verkocht bij BMW retailkanalen en ook bij belangrijke retailers in het wereldwijde netwerk van de Fossil Group, aldus het bericht.

De Fossil Group, maakt naast het eigen merk Fossil, ook horloges voor onder andere Armani Exchange, Diesel, DKNY, Kate Spade New York, Puma en Marc Jacobs.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN