• Home
  • Nieuws
  • Business
  • G-Star vermindert aantal winkels in Verenigde Staten

G-Star vermindert aantal winkels in Verenigde Staten

Door Kristopher Fraser

bezig met laden...

Scroll down to read more

Business

G-Star heeft zijn geografische voetafdruk in de Verenigde Staten opnieuw gedefinieerd. Nadat het merk een klap kreeg van de wereldwijde coronaviruspandemie, zoals de meeste merken, hebben ze besloten om hun winkel vloot te verkleinen om kosten te drukken. G-Star zal doorgaan met 10 succesvolle winkels in de Verenigde Staten.

Deze vermindering van het aantal winkels zal helpen om de winkelvoetafdruk van G-Star beter te optimaliseren en de vraag van klanten voldoende tegemoet te komen. G-Star blijft ook investeren in de opbouw van hun online aanwezigheid en e-commerce, aangezien klanten tijdens het tijdperk van het coronavirus meer zijn overgestapt op online winkelen.

“De Verenigde Staten blijft een belangrijke markt voor G-Star”, zegt Nicole Clayton, CEO van G-Star en algemeen directeur van Noord-Amerika, in een verklaring in handen van FashionUnited.com. “We zijn volledig toegewijd aan het uitbreiden van het merk met onze trouwe klanten door middel van een groeiende online verkoop en onze fysieke winkels.”

Dit artikel is geschreven door Kristopher Fraser en vertaald door Georgia Oost

Beeld:Facebook / G-Star Raw

Coronavirus
G-Star