De H&M Group heeft in het derde kwartaal een omzetstijging van 12 procent behaald. Dit meldt het bedrijf in het verslag met resultaten. In lokale wisselkoersen nam de omzet met 8 procent toe.

Het moederbedrijf van onder andere H&M, Cos, Monki, Weekday, &Other Stories, H&M Home, Arket en Afound, behaalde een omzet van 62.572 miljoen Zweedse Kroon ( 5,8 miljard euro). De zomercollecties werden goed ontvangen en het bedrijf vergrootte het marktaandeel, zo wordt gemeld in het kwartaalverslag. “Het laat zien dat de H&m group op de juiste weg is met de transformatie zodat het kan voldoen aan de verwachtingen van de consument.”

Begin oktober zal de H&M Group het negen maanden-rapport presenteren. Daar zal het bedrijf ingaan op de winst die is gedraaid in de eerste drie kwartalen van het financiële jaar.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN