De H&M Group heeft in het derde kwartaal een omzetstijging van 12 procent behaald. Dit meldt het bedrijf in het verslag met resultaten. In lokale wisselkoersen nam de omzet met 8 procent toe.

Het moederbedrijf van onder andere H&M, Cos, Monki, Weekday, &Other Stories, H&M Home, Arket en Afound, behaalde een omzet van 62.572 miljoen Zweedse Kroon ( 5,8 miljard euro). De zomercollecties werden goed ontvangen en het bedrijf vergrootte het marktaandeel, zo wordt gemeld in het kwartaalverslag. “Het laat zien dat de H&m group op de juiste weg is met de transformatie zodat het kan voldoen aan de verwachtingen van de consument.”

Begin oktober zal de H&M Group het negen maanden-rapport presenteren. Daar zal het bedrijf ingaan op de winst die is gedraaid in de eerste drie kwartalen van het financiële jaar.

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN