HVEG Fashion Group heeft het mannenmodemerk Twinlife toegevoegd aan het merkenpakket. Dat maakte de Nederlandse groep in een persbericht bekend.

Twinlife werd in 1996 opgericht. Afgelopen zomer werd het merk voor de tweede keer in twee jaar failliet verklaard. De eerste keer was in zomer 2017. Twinlife maakte toen een doorstart met Dirk de Broekert, investeringsfonds Tinseltown Investments en Roel Vermeulen van Scotch & Soda. Vermeulen werd toen algemeen directeur van het merk. Onlangs nam HVEG de Europese licentierechten voor alle productgroepen van het merk over.

Twinlife lanceert voor aanstaande zomer een compacte collectie bestsellers “om geen seizoen te hoeven missen”. Vanaf deze week wordt de collectie in Nederland, België en Duitsland verkocht. Vanaf februari 2020 ligt de wintercollectie 2020 in de schappen.

HVEG bestaat uit een groep internationaal opererende modebedrijven in de mode. HVEG Brands Group is de divisie binnen de groep die actief is met merken zoals Twinlife, Brams Paris, Maison de Paris, Zense Yoga, Gibson en Bamboo basics.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN