Infographic serie: de belangrijkste modecijfers over mannenmode
bezig met laden...
De markt voor mannenmode groeit momenteel sneller dan die van vrouwenmode - een significante verschuiving in de mode-industrie. Steeds meer mannen besteden aandacht aan welke merken ze kopen en welke looks ze dragen. Het segment wordt een steeds belangrijkere kracht achter de groei van designer merken en retailers, en leidt tot de opkomst van mannenmodeweken in Londen, Parijs, New York en Milaan. Nu steeds meer labels hun mannen- en vrouwenmodenlijnen tijdens een evenement presenteren wordt de toekomst van de mannenmodeweken onzeker. Nu de mannenmodemarkt op een kruispunt staat, neemt FashionUnited de mannenmode onder de loep.
Dit is de tiende aflevering van een nieuwe serie, gebaseerd op de modestatistiekpagina’s, die een product zijn van FashionUnited Business Intelligence. Deze pagina’s bevatten data van nationale markten over kleding en schoenen, feiten en marktwaardes van de grootste modebedrijven en statistieken over arbeidsplaatsen in de mode-industrie. Heb je interesse in meer data over de verschillende internationale fashion weeks, neem dan contact op via BI@fashionunited.com .
De Infographic Serie over de modestatistieken bestaat uit 10 afleveringen waarin 10 verschillende landen worden belicht. Heb je een van de andere afleveringen gemist? Je vindt aflevering 1 - 9 van de Infographic Serie hier.
Infographic: FashionUnited