• Home
  • Nieuws
  • Business
  • Karen Millen sluit partnerschap met Pentland Brands voor wereldwijde schoen licentie
Karen Millen sluit partnerschap met Pentland Brands voor wereldwijde schoen licentie

Business

Karen Millen sluit partnerschap met Pentland Brands voor wereldwijde schoen licentie

Door Caitlyn Terra

26 jun. 2018

Karen Millen breidt de schoenenlijn uit dankzij het nieuwe partnerschap met Pentland Brands Limited, zo meldt het merk in een statement. Pentland is aangewezen als de wereldwijde licentie partner van Karen Millen op het gebied van schoeisel.

De samenwerking maakt het ook mogelijk om Karen Millen schoenen in meerdere winkels te verkopen. Tot nu toe waren de schoenen alleen beschikbaar bij de eigen winkels van het merk. Het wordt nu mogelijk voor retailers om de items in te kopen.

“Klanten hebben altijd onze schoenen mooi gevonden en door dit partnerschap kunnen we meer modellen, keuze en beschikbaarheid bieden. Pentland is de perfecte partner, met een grote kennis op het gebied van schoen licenties en heeft een lange geschiedenis van het opbouwen van een wereldwijd bereik voor merken,” aldus Beth Butterwick, CEO van Karen Millen in een statement. Eerder kondigde Karen Millen al aan dat het meer wil bieden dan alleen damesmode en accessoires, het wil een wereldwijd lifestyle merk worden.

Pentland Brands heeft al schoen licenties van onder andere Ted Baker, Lacoste, Kickers, KangaRoos en Boxfresh.