Lululemon en Peloton gaan meerjarig strategisch partnerschap aan
bezig met laden...
Lululemon en Peloton tekenen een vijfjarig strategisch partnerschap, waarbij Peloton de exclusieve leverancier van digitale fitness content voor Lululemon wordt. Daarnaast wordt Lululemon de belangrijkste partner van Peloton op het gebied van atletische kleding, zo staat in het persbericht.
De merken zullen hun wereldwijde community samenbrengen middels technische atletische kleding, real life ervaringen, speciale programma’s en originele content, waardoor de merkbekendheid en het bereik voor beide bedrijven wordt vergroot, zo is te lezen.
"We zijn verheugd om samen te werken met Peloton en om in contact te komen met onze zeer betrokken gemeenschappen in Noord-Amerika en in markten over de hele wereld," aldus Celeste Burgoyne, President, Americas and Global Guest Innovation van Lululemon. "Als leider in technische atletische kleding zal deze samenwerking een krachtig productaanbod creëren voor Peloton-leden en -fans. Onze twee bedrijven delen een visie om welzijn door beweging te bevorderen en dit partnerschap zorgt ervoor dat onze lululemon Studio leden toegang zullen hebben tot het meest uitgebreide en dynamische aanbod van fitness content mogelijk."
"Onze merken creëren transformatieve ervaringen, producten en content die betekenisvolle verbindingen opbouwen en grotere mogelijkheden ontsluiten voor onze leden, altijd en overal," meldt Dion Camp Sanders, Chief Emerging Business Officer van Peloton. "Door de beste fitnesscontent samen te brengen met de beste atletische kleding, geven we onze community's unieke ervaringen en speciale content die hen zal inspireren om hun doelen te bereiken."
De co-branded kleding van Lululemon is vanaf 11 oktober 2023 verkrijgbaar in de Peloton-winkels en via de website in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en Canada. In maart 2024 rolt de collectie uit naar de andere vijf markten. De leden van Lululemon Studio All-Access hebben vanaf 1 november 2023 toegang tot de lessen van Peloton.