• Home
  • Nieuws
  • Business
  • Marcolin en Guess verlengen licentie tot 2040

Marcolin en Guess verlengen licentie tot 2040

Door Isabella Naef

bezig met laden...

Scroll down to read more
Business
Guess Eyewear sun Credits: Guess

Marcolin en Guess, Inc. hebben hun exclusieve licentieovereenkomst voor het ontwerp, de productie en de wereldwijde distributie van zonnebrillen en brillen op sterkte van de merken Guess en Marciano vervroegd verlengd. De samenwerking, die eerder liep tot 2030, is verlengd tot 2040.

“We zijn enthousiast over deze vervroegde verlenging. Het bevestigt de solide basis en de waarde van onze samenwerking. Guess is een van onze topmerken en een wereldwijd erkend lifestyle-icoon”, benadrukte Fabrizio Curci, CEO en algemeen directeur van Marcolin, in een persbericht.

“Met de verlenging van deze overeenkomst werken we bijna een halve eeuw samen. Dit getuigt van de grote betrokkenheid en het diepe vertrouwen die onze samenwerking kenmerken. Ik ben enthousiast over de succesvolle toekomst die ons te wachten staat”, voegde Paul Marciano, medeoprichter en creatief directeur van Guess, toe.

Marcolin is opgericht in 1961 in het hart van de Italiaanse brillenindustrie in Veneto. Het bedrijf sloot 2024 af met een netto-omzet van 545,8 miljoen euro.

Dit artikel is in het Nederlands vertaald met behulp van een AI-tool.

FashionUnited gebruikt AI taaltools om het vertalen van (nieuws)artikelen te versnellen en de vertalingen te proeflezen om het eindresultaat te verbeteren. Dit bespaart onze menselijke journalisten tijd die ze kunnen besteden aan onderzoek en het schrijven van eigen artikelen. Artikelen die met behulp van AI zijn vertaald, worden gecontroleerd en geredigeerd door een menselijke bureauredacteur voordat ze online gaan. Als je vragen of opmerkingen hebt over dit proces, stuur dan een e-mail naar info@fashionunited.com.

Guess
Marcolin