• Home
  • Nieuws
  • Business
  • Mo mannenmode campagne verder in ontwikkeling

Mo mannenmode campagne verder in ontwikkeling

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Mo mannenmode campagne verder in ontwikkeling Het ziet er positief uit voor het mannenmode promotie initiatief Mo. De initiatiefnemers zijn druk in de weer om de leveranciers in mannenmode concreet te interesseren in deelname, om zo het financiele aspect verder af te dichten. Zeventien april komen de initiatiefnemers weer rond de tafel om de verdere voortgang te bekijken. Dan wordt gekeken of direct de detaillisten aangesproken worden voor deelname of dat een tussen-fase ingelast wordt. De voorbeidende fase loopt op schema en september van dit jaar wordt aangehouden als introductiemaand. Een meerjarige campagne die moet evolueren tot een fenomeen: de Mo man. Mo staat voor consistentie, herkenbaarheid, gedragsverandering en uiteraard return on investment. Mo is een gedachtengoed en verbindt de betrokken partijen tot één stem. Mo is de drager van de collectieve mannenmode boodschap in de bovenkant van het herenmodesegment. De initiatiefnemers die deze broodnoodzakelijke campagne opzetten zijn: Van Winkel Fashions, Van Gils, Euretco Fashion, Deco, Intres, Mitex, Blijdesteijn Mode, Broekman Men's Fashion, Jan Eringa, Ten Oever Herenmode, Elshof Fashion, Enthoven Fashion Group, Fashion Concept (Gant). De overall doelstelling: De Nederlandse man motiveren, stimuleren zich beter te kleden en derhalve het modebewustzijn bij hem te bevorderen. Het resultaat: Kassa van vandaag en profiel voor morgen.