Net-a-Porter krijgt eigen plek op Alibaba’s Tmall Luxury Pavilion
bezig met laden...
Yoox Net-a-Porter Group en Alibaba Group gaan een joint venture aan. De samenwerking start met de lancering van Net-a-Porter op Alibaba’s online platform Tmall Luxury Pavilion in China. Dat schrijft Yoox Net-a-Porter Group in een persbericht.
De lancering van de zogenoemde Net-a-Porter flagshipstore op het Tmall Luxury Pavillion zal in de tweede week van oktober plaatsvinden. Tmall Luxury Pavillion is een e-commerceplatform met ‘internationale, toonaangevende’ luxe modemerken, opgericht door e-tailer Alibaba.
Nu Net-a-Porter een plaats krijgt op het online platform, krijgen luxe consumenten in China toegang tot de nieuwste seizoenscollecties van Net-a-Porter en Mr Porter, zo luidt het persbericht. Daarbij gaat het om collecties van 130 verschillende modemerken voor heren en dames, waaronder Brunello Cucinelli, The Row, Balmain, Isabel Marant, Jimmy Choo en Tom Ford. Daarnaast hebben consumenten op Tmall Luxury Pavilion beschikking over capsulecollecties van Net-a-Porter en Mr Porter, evenals gepersonaliseerde advertenties, VIP-beloningen en speciale merkpagina’s.
“De onthulling van Net-a-Porter’s flagshipstore op het Tmall Luxury Pavilion is een belangrijke eerste stap in de ontwikkeling van onze langetermijnsamenwerking met Alibaba. Samen willen we inspelen op de geavanceerde behoeften van de Chinese luxe consument en deze groeimogelijkheid goed benutten,” aldus Jérôme Lambert, CEO van Richemont, eigenaar van Net-a-Porter, in het bericht.
Beeld: Net-a-Porter homepagina screenshot