Netto verlies moederbedrijf Victoria’s Secret vervijfvoudigd
bezig met laden...
L Brands, Inc., het moederbedrijf van Victoria’s Secret heeft in het derde kwartaal het nettoverlies zien vervijfvoudigen. Waar het vorig jaar in het derde kwartaal nog een nettoverlies was van 42,8 miljoen dollar, stond het bedrag nu op 252 miljoen euro (38,6 miljoen euro naar 227,4 miljoen euro), zo blijkt uit het kwartaalverslag.
Victoria’s Secret ziet de omzet nog steeds teruglopen. De omzet daalde in het derde kwartaal met 7 procent. Bath & Body Works, het andere merk uit het portfolio van L Brands, zag juist de omzet toenemen met 9 procent.
Ondanks de gemengde resultaten van het derde kwartaal, geeft L Brands, Inc. aan de verwachting voor het gehele boekjaar wel waar te gaan maken. De bekendmaking zorgde voor een stijging van de aandeelprijs op woensdag, maar in vergelijking met een jaar eerder ligt de aandeelprijs zo’n 30 procent lager.Metakey: victoria’s secret, bath & body works, l brands inc,