Van Holland Design, een productiebedrijf in de herenkledingindustrie dat levert aan de kleinere en grotere retailers in binnen- en buitenland, heeft een nieuwe eigenaar. De meerderheid van de aandelen is nu in handen van Margje van loon. Theo van Loon zal de komende periode steeds meer taken aan zijn dochter overdragen.

Theo van Loon is met United Fashion Makers in de jaren tachtig begonnen als private label-aanbieder. In de jaren negentig breidde hij het bedrijf uit met bekende merken als Frans Molenaar, Jaguar en Peter van Holland. Na de verkoop van het bedrijf in 2000 heeft Theo samen met zijn dochter Margje en zakelijk partner Piet Houwen in 2005 Van Holland Design b.v. opgericht. Het bedrijf bestaat uit drie merken: The Gentlemen’s Club, 7Square en Van Holland Design.

Margje van Loon heeft een vijfjarenplan opgesteld. Een van de gevolgen hiervan is dat de collecties modischer en jonger gaan worden. Het waarborgen van de kwaliteit zal prioriteit blijven behouden bij het ontwikkelen van de collecties, net als het aanpassen van de pasvorm en het silhouet aan het moderne tijdsbeeld.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN