De Otto Group heeft de groei van het boekjaar 2017 niet door weten te zetten in 2018, dit blijkt uit de voorlopige cijfers. Hoe dan ook heeft het bedrijf nog steeds een omzetstijging van 3,5 procent behaald.

Zoals bij veel modebedrijven speelde de lange hete zomer van 2018 ook de Otto Group parten. Het merk Otto blijft de voornaamste stuwer van de omzet met een omzetstijging van 8,3 procent zo blijkt uit het bericht. Het merk behaalde een omzet van 3,2 miljard euro. Bonprix volgt met een omzet van 1,6 miljard euro door een omzetstijging van 3,4 procent. About You behaalde ‘adembenemende groei’, met een omzetstijging van 63 procent. De start-up behaalde een omzet van 463 miljoen euro.

Otto Group heeft ook de EOS group, Hermes Group, MyToys en Crate and Barrel in het portfolio. Met alle groepen en merken behaalde Otto Group een omzet van 13,5 miljard euro, aldus de voorlopige resultaten.

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN