Rebranding voor lingerieketen Livera
bezig met laden...
Lingerieketen Livera introduceert een nieuwe strategie en ondergaat daarvoor ook een rebranding, zo blijkt uit een persbericht. De rebranding betekent ook een vernieuwd logo, zo vertelt een persvertegenwoordiger.
Livera's nieuwe strategie en brandstory heeft de naam ‘Schaamteloos jezelf’ gekregen. “Deze strategie is ontwikkeld om zelfliefde en zelfacceptatie onder vrouwen te stimuleren. Ook streeft Livera ernaar om schaamte en taboes rondom het vrouwelijk lichaam te doorbreken,” aldus Suzanne Vredevoort, Marketing- en inkoopmanager bij Livera, in het persbericht.
Livera geeft aan dat het hét merk wil zijn ‘voor de krachtige, bewuste vrouw van vandaag’. Zo wil het bodyfashion bieden met een balans tussen comfort, luxe en sexappeal. Het logo heeft dan ook een make-over gekregen. Het logo heeft nu een lettertype dat ‘elegantie, luxe en verbondenheid’ weerspiegelt. Zo zijn de letters niet langer rood, maar zwart, en is het lettertype van schreefloos naar letters met schreef gegaan. Op de winkelpuien zal ook het nieuwe logo te zien zijn. Enkele winkels hebben al een nieuw interieur gekregen en de andere winkels zullen snel volgen, aldus een persvertegenwoordiger.