Replay plant uitbreiding nieuwe markten
bezig met laden...
Denimmerk Replay wil volgend jaar uitbreiden in nieuwe markten zoals Zuid-Amerika en Zuid-Oost Azië, en is daarnaast van plan verder uit te breiden in de Verenigde Staten. Dat meldt Fibre2Fashion.
Het Italiaanse merk heeft de Europese markt al veroverd, met Italië als grootste markt, maar wil nu een wereldwijd merk worden.
”We zijn van plan in het begin van volgend jaar te openen in twee markten waar we nog niet actief zijn: Zuid-Amerika en Zuid-Oost Azië,” zei CEO Mattego Sinigaglia. “Ik geloof dat we tegen de helft van 2017 ook een grotere aanwezigheid zullen hebben in de Verenigde Staten. En ik geloof in onze samenwerking met China. China gaat heel hard groeien.”
Sinigaglia onthulde ook de introductie van de nieuwe super-zacht denim voor vrouwen, ‘touch’ genaamd, dat op 15 november gelanceerd wordt.
Replay is onderdeel van Equinox Holding, dat in 2010 een meerderheidsaandeel in moederbedrijf Fashion Box nam. Het merk telt inmiddels meer dan 200 mono-brand winkels en evenveel shop-in-shops.