Retail Tribes neemt jeanslabel Blue Rebel over van Euretco
bezig met laden...
Retailorganisatie Euretco draagt het kinderjeanslabel Blue Rebel over aan het Haarlemse bedrijf Retail Tribes. “In Retail Tribes vindt het merk een stevige partij die zorgt voor een solide voortzetting van de ontwikkeling die het label doormaakt,” zo laat Euretco donderdagmiddag weten in een persbericht.
Euretco kocht Blue Rebel acht jaar geleden over van groothandelsbedrijf The Hilt. Het label richt zich op kinderen in de leeftijd van vier tot zestien jaar, en biedt naast spijkerbroeken ook tops, truien, jurken, jassen en T-shirts. Blue Rebel is verkrijgbaar bij multibrandretailers in landen als Nederland, België, Duitsland en Italië.
Euretco draagt Blue Rebel nu over om het de “groei en verbreding die het nodig heeft” te kunnen bieden. Retail Tribes, waar Euretco medeaandeelhouder van is, heeft al ervaring in het kinder- en babymode-segment. “Euretco is als medeaandeelhouder van Retail Tribes overtuigd dat dit bedrijf het merk Blue Rebel op een nog hoger niveau zal tillen,” aldus Euretco.
Philip Musch, managing director van Retail Tribes, reageert: “Wij zijn blij dat we Blue Rebel aan onze portefeuille kunnen toevoegen. Het merk heeft de potentie en uitstraling die past bij de andere collecties die we voor veel retailers produceren en verkopen. We hebben er alle vertrouwen in dat we de collecties nog steviger in de markt zullen zetten in samenwerking met de Blue Rebel retailers.”
Beeld: Blue Rebel Facebook