Global Fashion Group S.A. heeft de omzet zien stijgen naar 261 miljoen euro zo blijkt uit het kwartaalverslag van de Luxemburgse groep. De omzetstijging kwam neer op 15,1 procent in het eerste kwartaal.

Onderaan de streep verbeterde het resultaat, maar bleven de cijfers wel rood. Het EBITDA kwam nog neer op een verlies van 26 miljoen euro, zo blijkt uit het verslag. “Het is een sterk kwartaal van groei geweest voor GFG,” aldus Co-CEO’s Christoph Barchewitz en Patrick Schmidt in het verslag. “We blijven bouwen aan ons online platform voor mode en lifestyle merken zodat ze toegang krijgen tot groeimarkten en hebben nu meer dan 10.000 merk partnerschappen. We blijven investeren in de algehele klantervaring en onze operationele infrastructuur om onze groei en vooruitgang met de winstgevendheid door te zetten.”

De Global Fashion Group is onder andere het moederbedrijf van Zalora, Dafiti, Lamoda en The Iconic.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN