Studio Anneloes lanceert loyaliteitsprogramma voor consumenten
bezig met laden...
Het Nederlandse modemerk Studio Anneloes heeft een nieuw loyaliteitsprogramma geïntroduceerd voor consumenten: de Studio Anneloes Member Club. Leonie Lammers, Head of Brand & E-commerce bij Studio Anneloes, onderstreept op LinkedIn dat het loyaliteitsprogramma niet op kortingen is gebaseerd, maar op gepersonaliseerde voordelen.
Leden van de Studio Anneloes Member Club kunnen 'Studio Points' verdienen. Voor elke euro die ze uitgeven, ontvangen ze één Studio Point. Daarnaast kunnen leden extra punten verdienen door acties uit te voeren, zoals het beantwoorden van vragen over hun stijlvoorkeuren.
Het loyaliteitsprogramma bestaat uit drie niveaus: 'Ambitious' (vanaf 0 punten), 'Confident' (vanaf 1500 punten), en 'Leading' (vanaf 5000 punten). Hoe hoger het niveau, des te exclusiever de voordelen. Deze variëren van verjaardagscadeaus en persoonlijk stylingadvies tot toegang tot exclusieve evenementen.