Tmall voegt 1000 nieuwe internationale merken toe aan het platform
bezig met laden...
Tmall, het Chinese e-commerce platform, wil meer merken helpen voet aan de grond te zetten in China. Daarom wil het de komende twaalf maanden duizend extra merken aansluiten op het platform.
Het plan wordt aangeduid als een brand incubation plan, dus een incubator programma voor deze merken. De nieuwe aangesloten partijen krijgen door het programma namelijk diverse tools en campagnes zodat ze kunnen ‘opbloeien’ in China, aldus het bedrijf tijdens de Tmall Global Partners Summit.
Om het makkelijker te maken voor de merken wordt een Engelstalige customer service en zelfregistratie gelanceerd. Ook belooft Tmall dat na de registratie de merken binnen dertig dagen online zijn. Binnen negentig dagen moeten de merken een gross merchandise value van 1 miljoen Chinese Yuan (ruim 130.000 euro) hebben bereikt. Wie deze doelen bereikt zal door Tmall worden geüpgraded naar een hoger niveau en van extra voordelen kunnen genieten zoals een verlaging van de commissie en de kans om onderdeel te zijn van speciale evenementen en programma’s.
Tmall heeft inmiddels meer dan 25.0000 merken uit 92 landen wereldwijd op het platform.