• Home
  • Nieuws
  • Business
  • Transformatie: Nølson Shirts wordt Nølson

Transformatie: Nølson Shirts wordt Nølson

Door Sylvana Lijbaart

bezig met laden...

Scroll down to read more
Business
Nicolaas Koedam. Credits: Nølson

Het Nederlandse merk Nølson Shirts wil een meer ‘casual’ richting op en wil zichzelf breder op de markt brengen. Daarom kiest het Nederlandse merk ervoor vanaf nu door het leven te gaan als Nølson, zo maakt het Nederlandse merk bekend in een persbericht.

Nølson wil een merk worden dat ‘voor iedere man met stijl de oplossing kan bieden voor perfecte basics van hoge kwaliteit’, zo staat in het persbericht. Dus lanceert Nølson een nieuwe casual collectie en breidt het zijn Lindo collectie uit. De nieuwe Nølson-identiteit gaat bovendien gepaard met een nieuwe webshop én een make-over van de Amsterdamse winkel. “Nieuwe tijden vragen om nieuwe collecties en nieuwe klantenervaringen. Mannen komen super graag langs in onze fysieke winkel, maar voor onze online klanten willen wij ook de mooiste ervaring bieden”, aldus Nølson in het persbericht.

Als dat nog niet genoeg is, zegt Nølson zich in de toekomst meer te focussen op het uitbreiden van de collectie, optimaliseren van zowel de online als offline ervaring en het vergroten van de bekendheid binnen Nederland.

Nølson werd opgestart in 2015 door Nicolaas Koedam. Het merk kwam voort uit de behoefte van de oprichter om een goed overhemd te vinden dat betaalbaar was. Nu is de tijd aangebroken om uit te breiden tot een volledig mannenmodemerk.

Nolson