Luxe e-tailer Farfetch heeft in het eerste kwartaal het verlies zien verdubbelen, zo blijkt uit de kwartaal cijfers. Door een stijging van 115,4 procent kwam het verlies neer op 109,3 miljoen dollar (97,4 miljoen euro).

Waar het verlies fors toenam, zag ook de omzet een sterke groei. De omzet steeg met 38,6 procent naar een bedrag van 174,1 miljoen dollar (155,3 miljoen euro) in het eerste kwartaal. CEO en oprichter van Farfetch, José Neves is positief, aldus de topman in het verslag. “Naast een sterke operationele uitvoering hebben we belangrijke strategische mijlpalen bereikt waardoor we een goede positie hebben voor groei in 2020 en verder.”

Eerder deze week bleek dat Farfetch in de resell markt van designer tassen stapt met Farfetch Second Life. Hier kunnen klanten hun designer tassen verkopen via het platform in ruil voor credit om een nieuw item op Farfetch te kunnen kopen.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN