Victoria’s Secret & Co. gaat strategisch plan presenteren aan beleggers en analisten
bezig met laden...
Victoria’s Secret & Co. organiseert een bijeenkomst voor beleggers en analisten om het strategische groeiplan van het bedrijf te delen ter ondersteuning van haar ambities ‘om ‘s werelds toonaangevende retailer in lingerie te worden’, dat maakt Victoria’s Secret bekend in een persbericht.
De strategische initiatieven om groei te stimuleren liggen ver voor op het plan, dat blijkt volgens Martin Waters, de CEO van Victoria’s Secret, uit de aanzienlijke groei van de internationale activiteiten en de acquisitie van het merk Adore Me.
“Onze focus op het transformeren van de basis loop ook voor op ons plan, aangezien onze basiskosten dalen en onze organisatie efficiënter wordt. De strategische prioriteit om onze kernactiviteit in Noord-Amerika te versterken heeft ons het afgelopen jaar het meest op de proef gesteld, omdat het macro-economische klimaat onzeker is geworden, de binnenlandse markt voor lingerie is verzwakt en ons assortiment onvoldoende gedifferentieerd was. Belangrijk is dat we nieuwe getalenteerde leiders hebben aangesteld die zich richten op merchandising en digitale mogelijkheden, onvermoeibaar hebben gewerkt aan het ontwikkelen en innoveren van onze go-to-market strategieën en geobsedeerd zijn door het beter kennen van onze klant en het verbeteren van haar winkelervaring in onze winkels en online. We zijn verheugd om morgen ons evoluerend strategisch plan te delen om onze kernactiviteiten te versnellen, onze marktleiderschap positie te versterken en onze kans te benutten om onze aanzienlijke culturele invloed om te zetten in financiële groei op lange termijn”, aldus Waters in het persbericht.
"We hebben consequent gezegd dat we op reis zijn en dat onze merkrevolutie en onze strategie niet van de ene op de andere dag hun volledige potentieel zullen teruggeven. Iets meer dan twee jaar nadat we een zelfstandig beursgenoteerd bedrijf zijn geworden, blijft het verhaal van VS&Co er een van kansen. Wij geloven dat onze evoluerende strategieën het bedrijf in staat zullen stellen om het potentieel van onze categoriebepalende merken Victoria's Secret en PINK waar te maken”, voegt Waters toe.