• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • 40 Luv tennismode

40 Luv tennismode

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Mode

40 Luv is de score bij een perfect gewonnen tennismatch. 40 Luv is ook de naam van een exclusief tenniskledingmerk dat in de lente van 2005 verkrijgbaar is in de modewinkels. Producent 40 Luv Clothing is voor de fans overstag gegaan en heeft het al in de tenniswereld gewilde label nu ook gestyled voor de consumentenmarkt. T-shirts met het logo van 40 Luv zijn nu al beschikbaar op bestelling. 40 Luv Clothing hoopt, gelijk de naam zegt, fans volledig voor zich te winnen met de mix van sport en mode en op een manier zoals nieuwe tennisfans graag zien. Dus niet op de typische traditionele wijze waarop tenniskleding over het algemeen wordt neergezet.

 

Marvin Coleman heeft de nieuwe lijn ontwikkeld en ontworpen en deze was dit jaar voor het eerst te zien op de U.S Open. De introductie ging gepaard met een televisieadvertentie op USA Networks. "Dat de première van mijn nieuwe tenniskledinglijn zou gebeuren tijdens de U.S. Open was meer dan ik kon hopen," verklaarde directeur Marvin Coleman. "De positieve reacties van de proftennissers bewijzen dat tennisspelers van vandaag zich wel met wat meer flair willen kleden."

Tennisspelers staan erg in de spotlights de laatste tijd. Zo wordt Andy Roddick gefotografeerd tijdens een filmpremière en is het een issue in de bladen wie de nieuwe vlam is van Lindsay Davenport en wil iedereen weten met wie Serena Williams in gesprek is. Tennis, entertainment, mode en gewone kleding smelten samen in een populaire cultuur om zo een weg te banen voor merken als 40 Luv Clothing.

In competitieverband ziet 40 Luv Clothing zich als evenknie van merken als Baby Phat, Enyce, Sean John en Roc-a-Wear. De perfecte winnaar wil daarbij zijn naam alle eer aan doen in de kledingmarkt waarbij de verkoopcijfers in de miljarden dollars per jaar lopen. Het ziet zichzelf eveneens als ontbrekend puzzelstukje tussen sportmerken in de modebranche als Adidas en Reebok. Het merk voorziet in de behoefte van het jongere en hippere modepubliek dat dol is op mooie kleding en tennis.

40 luv
Tennis