• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Aantal V&D winkels wordt superstore

Aantal V&D winkels wordt superstore

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Warenhuis Vroom & Dreesman gaat tien van de grootste V&D-winkels ombouwen tot zogenaamde superstores. Het assortiment van deze filialen wordt anders dan dat van de overige V&D-vestigingen. In de superstores komt een Verwenplein, een internetcafe, een jongerenafdeling en een Disneystore. Op deze manier hoopt het warenhuis de verblijftijd van klanten te verhogen en daardoor het impulsaankopen te vergroten. Twintig procent van de totale winkeloppervlakte zal een andere inrichting krijgen, wat neer komt op een totaal 70.000 m2.

Eind dit jaar gaat V&D bovendien de bekende reclamefolder vervangen door een sponsored magazine. Het blad zal acht tot tien keer per jaar verschijnen in een oplage van 1 tot 2 miljoen exemplaren. Het nieuwe magazine past in het beleid van het warenhuis om zich te gaan ontdoen van het `saaie karakter`, zo laat commercieel directeur Arnoud van Raak weten in Adformatie.

Vendex KBB